Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Euskal haur gazte literaturaren sistemaren eraketa

URI:
http://hdl.handle.net/11162/44393
Full text:
http://www.ehu.eus/ojs/index.php ...
View/Open
326-409-1-PB.pdf (430.3Kb)
Education Level:
Educación Infantil
Educación Primaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Etxaniz Erle, Xabier; López Gaseni, Manu
Date:
2001
Published in:
Revista de psicodidáctica. 2001, n.11-12 ; p. 213-228
Abstract:

En los primeros años de sus vidas los niños reciben información continuamente. Dicha información es imprescindible para su desarrollo y es recibida de diversos modos y fuentes: en los centros escolares, en sus hogares, en la calle, en sus juegos o en diferentes actividades cotidianas. La lectura es una de ellas. Mediante la lectura el niño construye su identidad, conoce el mundo, enriquece su vocabulario, se sumerge en el ámbito del placer y de la estética_..

En los primeros años de sus vidas los niños reciben información continuamente. Dicha información es imprescindible para su desarrollo y es recibida de diversos modos y fuentes: en los centros escolares, en sus hogares, en la calle, en sus juegos o en diferentes actividades cotidianas. La lectura es una de ellas. Mediante la lectura el niño construye su identidad, conoce el mundo, enriquece su vocabulario, se sumerge en el ámbito del placer y de la estética_..

Leer menos
Materias (TEE):
literatura infantil y juvenil; educación; niño; desarrollo del niño
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.