Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

El aprendizaje en grupos internivelares

URI:
http://hdl.handle.net/11162/3324
Full text:
http://aragoneduca.museopedagogi ...
View/Open
00220113000015.pdf (554.7Kb)
Education Level:
Educación Infantil
Educación Primaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Ascaso Dieste, María Lourdes; Cabrero Bañeras, María Ángeles
Date:
2010
Published in:
Aragón educa : revista del Museo Pedagógico de Aragón. 2010, n. 1, abril ; p. 34-41
Abstract:

Se expone el proyecto llevado a cabo en el CRA Alta Ribagorza sobre el aprendizaje en grupos internivelares. Se lleva a cabo una organización internivelar en tres grandes ambientes: ambiente de la casa, ambiente científico, y ambiente artístico en los que los alumnos adquieren competencias básicas. Se destaca la importancia de la participación de toda la comunidad educativa.

Se expone el proyecto llevado a cabo en el CRA Alta Ribagorza sobre el aprendizaje en grupos internivelares. Se lleva a cabo una organización internivelar en tres grandes ambientes: ambiente de la casa, ambiente científico, y ambiente artístico en los que los alumnos adquieren competencias básicas. Se destaca la importancia de la participación de toda la comunidad educativa.

Leer menos
Materias (TEE):
relaciones interpersonales; nuevas tecnologías; uso didáctico del ordenador; escuela rural
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.