Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

La respuesta educativa a los alumnos con necesidades educativas especiales desde las distintas áreas curriculares

URI:
http://hdl.handle.net/11162/30673
View/Open
00920092004187.pdf (1.711Mb)
Education Level:
Ámbito general
Document type:
Varios
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Trancón Hernández, Amelia; Moreno Salgado, María Yolanda; González Martínez, Noelia; García Durán, Eva María; Paradanta Domínguez, Ana María; Barrena López, Rocío; Palomo Hernández, Valentina; Blázquez González, Virginia; Jiménez Valiente, María del Carmen; Martín Martín, María Jovita
Date:
2003
Abstract:

Trabajo elaborado por un grupo de docentes del CRA Valdelazor (Nuñomoral, Cáceres) que pretende reflexionar sobre la práctica educativa ante los alumnos con necesidades educativas especiales, desarrollar criterios generales para dar respuesta a sus necesidades desde las distintas áreas y ahondar en el conocimiento de las distintas deficiencias (auditiva, visual, motórica y mental) así como en la sobredotación intelectual.

Trabajo elaborado por un grupo de docentes del CRA Valdelazor (Nuñomoral, Cáceres) que pretende reflexionar sobre la práctica educativa ante los alumnos con necesidades educativas especiales, desarrollar criterios generales para dar respuesta a sus necesidades desde las distintas áreas y ahondar en el conocimiento de las distintas deficiencias (auditiva, visual, motórica y mental) así como en la sobredotación intelectual.

Leer menos
Materias (TEE):
pedagogía diferencial; superdotado; intervención; deficiencia
Otras Materias:
Alumnos con Necesidades Educativas Especiales (ACNEE)
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.