Mostrar el registro sencillo del ítem
Laburpenaren ebaluaziorako proposamena LHn eta unibertsitatean
dc.contributor.author | Atutxa Barrenetxea, Unai | |
dc.contributor.author | Iruskieta Quintian, Mikel | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | p. 76-77 | spa |
dc.identifier.issn | 1130-5738 | spa |
dc.identifier.uri | https://aldizkariak.ueu.eus/index.php/uztaro/article/view/5095/5267 | spa |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11162/270408 | |
dc.description | Resumen basado en el de la publicación | spa |
dc.description | Título, resumen y palabras clave, en euskera e inglés | spa |
dc.description.abstract | Lehen Hezkuntzako eta Unibertsitateko ikasleen laburpen-gaitasuna aztertzen da. Horretarako, 40 ikasleren laburpenak, azken produktuak, ebaluatu eta alderatu dira, eta kalitatearen arabera sailkatu. Bestetik, laburpen-prozesua ere ebaluatu da, ikasleek laburpenak egitean gauzatzen dituzten eragiketak behatuz. Emaitzei dagokienez, esan daiteke bi etapetan laburpen-gaitasuna lantzeko zenbait arlo identifikatu direla, eta alde nabarmena egon dela maila bateko eta besteko ikasleen laburpenen artean. | spa |
dc.description.abstract | Se analiza la capacidad de síntesis de los alumnos de Primaria y universitarios. Para ello, se evalúa y compara los resúmenes de 40 alumnos y alumnas, y se clasifican en función de su calidad. Por otro lado, se evalúa el proceso de síntesis, observando las operaciones que realiza el alumnado en la elaboración de los resúmenes. En cuanto a los resultados, en las dos etapas se identifican diferentes áreas para trabajar la capacidad de síntesis, existiendo una diferencia sustancial entre los resúmenes del alumnado de uno y otro curso. | spa |
dc.format.medium | Digital | spa |
dc.format.medium | Revista | spa |
dc.language.iso | eus | spa |
dc.relation.ispartof | Uztaro : giza eta gizarte-zientzien aldizkaria. 2025, n. 132 ; p. 59-80 | spa |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | enseñanza primaria | spa |
dc.subject | estudios universitarios | spa |
dc.subject | resumen | spa |
dc.subject | destreza | spa |
dc.subject | abstracción | spa |
dc.title | Laburpenaren ebaluaziorako proposamena LHn eta unibertsitatean | eus |
dc.type | Artículo de revista | spa |
dc.audience | Usuarios en general | spa |
dc.bbdd | Analíticas | spa |
dc.description.pais | ESP | spa |
dc.educationLevel | Educación Primaria | spa |
dc.educationLevel | Educación Superior | spa |
dc.title.journal | Uztaro : giza eta gizarte-zientzien aldizkaria | spa |
dc.identifier.doi | 10.26876/uztaro.5095 | spa |