Kirol-testuinguruak Lehen Hezkuntzako matematikako problemetan, ikasleen motibaga
Texto completo:
https://www.ehu.eus/ikastorratza ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Fecha:
2024Publicado en:
Ikastorratza. e-Revista de didáctica. 2024, n. 32 ; p. 129-166Resumen:
Se analiza si el uso de contextos deportivos en la resolución de problemas puede aumentar la motivación del alumnado de Primaria hacia las matemáticas. Para ello, se realizó un estudio de caso con alumnos de quinto de primaria de un centro educativo del País Vasco durante el curso escolar 2022/2023. Se diseñaron y abordaron problemas matemáticos en un contexto deportivo, utilizando datos reales e incorporando el deporte vasco. El alumnado manifiesta su preferencia por el deporte, no tanto por las matemáticas y menos por los problemas matemáticos.
Se analiza si el uso de contextos deportivos en la resolución de problemas puede aumentar la motivación del alumnado de Primaria hacia las matemáticas. Para ello, se realizó un estudio de caso con alumnos de quinto de primaria de un centro educativo del País Vasco durante el curso escolar 2022/2023. Se diseñaron y abordaron problemas matemáticos en un contexto deportivo, utilizando datos reales e incorporando el deporte vasco. El alumnado manifiesta su preferencia por el deporte, no tanto por las matemáticas y menos por los problemas matemáticos.
Leer menosKirol-testuinguruak problemetan erabiltzeak Lehen Hezkuntzako ikasleek matematikarekiko motibazioa handitu dezakeenetz aztertu da. Horretarako, kasu azterketan oinarritutako ikerketa gauzatu da Euskal Autonomia Erkidegoko eskola bateko bosgarren mailako ikasleekin 2022/2023 ikasturtean. Kirol testuingurudun matematikako problemak diseinatu eta eskolan landu dira, datu errealak erabiliz eta euskal kirolak txertatuz. Ikasleek adierazi dute gustuko dutela kirola, ez hainbeste matematika, eta gutxiago matematikako problemak.
Kirol-testuinguruak problemetan erabiltzeak Lehen Hezkuntzako ikasleek matematikarekiko motibazioa handitu dezakeenetz aztertu da. Horretarako, kasu azterketan oinarritutako ikerketa gauzatu da Euskal Autonomia Erkidegoko eskola bateko bosgarren mailako ikasleekin 2022/2023 ikasturtean. Kirol testuingurudun matematikako problemak diseinatu eta eskolan landu dira, datu errealak erabiliz eta euskal kirolak txertatuz. Ikasleek adierazi dute gustuko dutela kirola, ez hainbeste matematika, eta gutxiago matematikako problemak.
Leer menos