Guztiontzako gizartea : ezintasunak dituzten pertsonen Europako urtea dela eta
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2003Publicado en:
Tantak. 2003, n. 30 ; p. 99-115Resumen:
Se analiza el concepto de «discapacitado» y sus implicaciones tanto educativas como sociales. En pleno siglo XXI, las personas discapacitadas sufren la marginación y la falta de oportunidades en muchas de las facetas de la vida cotidiana (empleo, protección social, educación, ocio...). La sociedad palía estas consecuencias por medio de «ayudas» destinadas a personas con un «estatus diferente», sin que la integración y la inserción social sean una realidad en toda regla. Se pretende reflejar y constatar las múltiples reivindicaciones de personas que también pertenecen a esta sociedad, que conviven con nosotros y que son catalogados sibilinamente como personas «diferentes».
Se analiza el concepto de «discapacitado» y sus implicaciones tanto educativas como sociales. En pleno siglo XXI, las personas discapacitadas sufren la marginación y la falta de oportunidades en muchas de las facetas de la vida cotidiana (empleo, protección social, educación, ocio...). La sociedad palía estas consecuencias por medio de «ayudas» destinadas a personas con un «estatus diferente», sin que la integración y la inserción social sean una realidad en toda regla. Se pretende reflejar y constatar las múltiples reivindicaciones de personas que también pertenecen a esta sociedad, que conviven con nosotros y que son catalogados sibilinamente como personas «diferentes».
Leer menos«Minusbaliatuaren» kontzeptua eta horrek hezkuntzan eta gizartean dituen ondorioak aztertzen dira. XXI. mendean, ezinduek marjinazioa eta aukerarik eza pairatzen dute eguneroko bizitzako alderdi askotan (enplegua, gizarte-babesa, hezkuntza, aisialdia...). Gizarteak «estatus desberdina» duten pertsonei zuzendutako «laguntzen» bidez arintzen zituen ondorio horiek, eta gizarteratzea eta gizarteratzea ez ziren, inola ere, errealitate. Gizarte honetako kide diren, gurekin bizi diren eta modu sotilean pertsona «desberdin» gisa katalogatzen diren pertsonen errebindikazio anitzak islatu eta egiaztatu nahi dira.
«Minusbaliatuaren» kontzeptua eta horrek hezkuntzan eta gizartean dituen ondorioak aztertzen dira. XXI. mendean, ezinduek marjinazioa eta aukerarik eza pairatzen dute eguneroko bizitzako alderdi askotan (enplegua, gizarte-babesa, hezkuntza, aisialdia...). Gizarteak «estatus desberdina» duten pertsonei zuzendutako «laguntzen» bidez arintzen zituen ondorio horiek, eta gizarteratzea eta gizarteratzea ez ziren, inola ere, errealitate. Gizarte honetako kide diren, gurekin bizi diren eta modu sotilean pertsona «desberdin» gisa katalogatzen diren pertsonen errebindikazio anitzak islatu eta egiaztatu nahi dira.
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