Alderdi emozionala ahozko hizkuntzaren eta matematikaren ikas-irakaskuntzan : irakasleen estrategia enpatikoen azterketa
Texto completo:
https://ojs.ehu.eus/index.php/Ta ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Fecha:
2012Publicado en:
Tantak. 2012, n. 24 ; p. 81-117Resumen:
Se toma la empatía como elemento relevante de la emocionalidad en la actividad del docente. Se analizan tres sesiones de clase programadas para trabajar matemática y lengua oral en tres aulas de una escuela de educación infantil y primaria. La finalidad es identificar y caracterizar las estrategias empáticas que utilizan las maestras, para así conocer mejor qué ocurre en la interacción en el aula y qué estrategias utiliza la maestra para dar la palabra al aprendiz y para impulsar el proceso de aprendizaje de sus alumnos.
Se toma la empatía como elemento relevante de la emocionalidad en la actividad del docente. Se analizan tres sesiones de clase programadas para trabajar matemática y lengua oral en tres aulas de una escuela de educación infantil y primaria. La finalidad es identificar y caracterizar las estrategias empáticas que utilizan las maestras, para así conocer mejor qué ocurre en la interacción en el aula y qué estrategias utiliza la maestra para dar la palabra al aprendiz y para impulsar el proceso de aprendizaje de sus alumnos.
Leer menosEnpatia hartzen da irakaslearen jardueran emozionaltasunaren elementu garrantzitsu gisa. Matematika eta ahozko hizkuntza lantzeko programatutako hiru eskola-saio aztertzen dira haur-hezkuntzako eta lehen hezkuntzako eskola bateko hiru gelatan. Helburua da maistrek erabiltzen dituzten estrategia enpatikoak identifikatzea eta ezaugarritzea, ikasgelako interakzioan zer gertatzen den hobeto ezagutzeko eta irakasleak ikastunari hitza emateko eta ikasleen ikaskuntza-prozesua bultzatzeko zer estrategia erabiltzen dituen jakiteko.
Enpatia hartzen da irakaslearen jardueran emozionaltasunaren elementu garrantzitsu gisa. Matematika eta ahozko hizkuntza lantzeko programatutako hiru eskola-saio aztertzen dira haur-hezkuntzako eta lehen hezkuntzako eskola bateko hiru gelatan. Helburua da maistrek erabiltzen dituzten estrategia enpatikoak identifikatzea eta ezaugarritzea, ikasgelako interakzioan zer gertatzen den hobeto ezagutzeko eta irakasleak ikastunari hitza emateko eta ikasleen ikaskuntza-prozesua bultzatzeko zer estrategia erabiltzen dituen jakiteko.
Leer menos