Ikasleek irakasleen irakaskuntzarako gaitasunari buruz duten iritzia aztertzeko galdetegi bat sortzea
Texto completo:
https://ojs.ehu.eus/index.php/Ta ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2012Publicado en:
Tantak. 2012, n. 24 ; p. 101-118Resumen:
Se analiza la validez y fiabilidad de la estructura multidimensional de un cuestionario diseñado por los autores con el fin de analizar la opinión que tienen el alumnado universitario sobre las competencias docentes de su profesorado. Después de analizar en profundidad la documentación, se diseña un cuestionario dividido en tres niveles (nivel personal, nivel pedagógico y nivel didáctico) y que está basado fundamentalmente en un modelo previamente propuesto por la asociación «Association for the professional qualities of Teacher» (SBL). Después de aplicar este cuestionario a alumnado de la UPV-EHU y la Universidad Pública de Navarra se concluye que tiene la suficiente validez y fiabilidad.
Se analiza la validez y fiabilidad de la estructura multidimensional de un cuestionario diseñado por los autores con el fin de analizar la opinión que tienen el alumnado universitario sobre las competencias docentes de su profesorado. Después de analizar en profundidad la documentación, se diseña un cuestionario dividido en tres niveles (nivel personal, nivel pedagógico y nivel didáctico) y que está basado fundamentalmente en un modelo previamente propuesto por la asociación «Association for the professional qualities of Teacher» (SBL). Después de aplicar este cuestionario a alumnado de la UPV-EHU y la Universidad Pública de Navarra se concluye que tiene la suficiente validez y fiabilidad.
Leer menosEgileek diseinatutako galdetegi baten egitura multidimentsionalaren baliozkotasuna eta fidagarritasuna aztertzen dira, unibertsitateko ikasleek beren irakasleen irakaskuntza-gaitasunei buruz duten iritzia aztertzeko. Dokumentazioa sakon aztertu ondoren, hiru mailatan (maila pertsonala, maila pedagogikoa eta maila didaktikoa) banatutako galdetegi bat diseinatzen da, eta, funtsean, «Association for the professional qualities of Teacher» (SBL) elkarteak aldez aurretik proposatutako eredu batean oinarritzen da. Galdetegi hau UPV-EHUko eta Nafarroako Unibertsitate Publikoko ikasleei aplikatu ondoren, ondorioztatzen da nahikoa balio eta fidagarritasun duela.
Egileek diseinatutako galdetegi baten egitura multidimentsionalaren baliozkotasuna eta fidagarritasuna aztertzen dira, unibertsitateko ikasleek beren irakasleen irakaskuntza-gaitasunei buruz duten iritzia aztertzeko. Dokumentazioa sakon aztertu ondoren, hiru mailatan (maila pertsonala, maila pedagogikoa eta maila didaktikoa) banatutako galdetegi bat diseinatzen da, eta, funtsean, «Association for the professional qualities of Teacher» (SBL) elkarteak aldez aurretik proposatutako eredu batean oinarritzen da. Galdetegi hau UPV-EHUko eta Nafarroako Unibertsitate Publikoko ikasleei aplikatu ondoren, ondorioztatzen da nahikoa balio eta fidagarritasun duela.
Leer menos