Competència, patrocini i desigualtat en els sistemes educatius
Texto completo:
https://dpde.uib.cat/digitalAsse ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Fecha:
2023Publicado en:
Anuari de l'educació de les Illes Balears. 2023 ; p. 16-26Resumen:
Los sistemas educativos contemporáneos se caracterizan por la influencia simultánea de dos tipos de normas y mecanismos -la competencia y el patrocinio - que contribuyen a mantener la desigualdad social. Esto lo ilustra bien el análisis del sistema francés y de las políticas allí implementadas para limitar los efectos de la posición social inicial sobre las carreras escolares.
Los sistemas educativos contemporáneos se caracterizan por la influencia simultánea de dos tipos de normas y mecanismos -la competencia y el patrocinio - que contribuyen a mantener la desigualdad social. Esto lo ilustra bien el análisis del sistema francés y de las políticas allí implementadas para limitar los efectos de la posición social inicial sobre las carreras escolares.
Leer menosEls sistemes educatius contemporanis es caracteritzen per la influència simultània de dos tipus de normes i mecanismes -la competència i el patrocini - que contribueixen a mantenir la desigualtat social. Això ho il·lustra bé l'anàlisi del sistema francès i de les polítiques allí implementades per a limitar els efectes de la posició social inicial sobre les carreres escolars.
Els sistemes educatius contemporanis es caracteritzen per la influència simultània de dos tipus de normes i mecanismes -la competència i el patrocini - que contribueixen a mantenir la desigualtat social. Això ho il·lustra bé l'anàlisi del sistema francès i de les polítiques allí implementades per a limitar els efectes de la posició social inicial sobre les carreres escolars.
Leer menos