Ikas-estiloen definizioa eremu birtualean : ikaskuntza autonomoa eta estrategien erabilera web 2.0 tresnetan oinarritzen den ikaskuntza-irakaskuntza prozesuan
Texto completo:
https://ojs.ehu.eus/index.php/Ta ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2013Publicado en:
Tantak. 2013, n. 25 ; p. 27-41Resumen:
La introducción de Internet en las aulas universitarias ofrece al alumnado diversas posibilidades, entre ellas, poder aprender de forma autónoma. Los estilos de aprendizaje que se definen mediante el uso de las herramientas Web 2.0 encaminan el desarrollo de estrategias de aprendizaje cognitivas. Sin embargo, surgen muchas preguntas en torno a esta cuestión, entre otras, las siguientes: ¿Conocen y utilizan nuestros alumnos estas herramientas en su vida cotidiana, tanto en el ámbito universitario como fuera?, ¿qué estrategias utilizan los alumnos por medio de estas aplicaciones virtuales?, ¿es posible definir el estilo de aprendizaje en ámbito virtual? Se proporcionan respuestas a estas preguntas, por medio del análisis de los resultados extraídos de un cuestionario que respondió un grupo de alumnos de la Escuela Universititaria de Magisterio de Bilbao durante el curso académico 2010-2011.
La introducción de Internet en las aulas universitarias ofrece al alumnado diversas posibilidades, entre ellas, poder aprender de forma autónoma. Los estilos de aprendizaje que se definen mediante el uso de las herramientas Web 2.0 encaminan el desarrollo de estrategias de aprendizaje cognitivas. Sin embargo, surgen muchas preguntas en torno a esta cuestión, entre otras, las siguientes: ¿Conocen y utilizan nuestros alumnos estas herramientas en su vida cotidiana, tanto en el ámbito universitario como fuera?, ¿qué estrategias utilizan los alumnos por medio de estas aplicaciones virtuales?, ¿es posible definir el estilo de aprendizaje en ámbito virtual? Se proporcionan respuestas a estas preguntas, por medio del análisis de los resultados extraídos de un cuestionario que respondió un grupo de alumnos de la Escuela Universititaria de Magisterio de Bilbao durante el curso académico 2010-2011.
Leer menosUnibertsitateko ikasgeletan Internet sartzeak hainbat aukera ematen dizkie ikasleei, besteak beste, autonomoa. Web 2.0 tresnak erabiliz definitzen diren ikaskuntza-estiloek ikaskuntza-estrategia kognitiboak garatzea bideratzen dute. Hala ere, galdera asko sortzen dira gai horren inguruan, besteak beste, honako hauek: Ezagutzen eta erabiltzen al dituzte gure ikasleek tresna horiek beren eguneroko bizitzan, unibertsitatearen esparruan zein kanpoan? Zer estrategia erabiltzen dituzte ikasleek aplikazio birtual horien bidez? Ba al dago eremu birtualeko ikaskuntza-estiloa definitzerik? Galdera horiei erantzunak emateko, 2010-2011 ikasturtean Bilboko Irakasleen Unibertsitate Eskolako ikasle talde batek erantzun zuen galdetegi batetik ateratako emaitzak aztertu dira.
Unibertsitateko ikasgeletan Internet sartzeak hainbat aukera ematen dizkie ikasleei, besteak beste, autonomoa. Web 2.0 tresnak erabiliz definitzen diren ikaskuntza-estiloek ikaskuntza-estrategia kognitiboak garatzea bideratzen dute. Hala ere, galdera asko sortzen dira gai horren inguruan, besteak beste, honako hauek: Ezagutzen eta erabiltzen al dituzte gure ikasleek tresna horiek beren eguneroko bizitzan, unibertsitatearen esparruan zein kanpoan? Zer estrategia erabiltzen dituzte ikasleek aplikazio birtual horien bidez? Ba al dago eremu birtualeko ikaskuntza-estiloa definitzerik? Galdera horiei erantzunak emateko, 2010-2011 ikasturtean Bilboko Irakasleen Unibertsitate Eskolako ikasle talde batek erantzun zuen galdetegi batetik ateratako emaitzak aztertu dira.
Leer menos