Problemetan Oinarritutako Ikaskuntza (POI) unibertsitatean : bere aplikazioa ikerketa metodologiako irakasgai batean
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2016Publicado en:
Tantak. 2016, n. 28 ; p. 87-101Resumen:
Se describe la aplicación de la metodología Aprendizaje basado en Problemas (ABP) en la asignatura «Análisis de Datos y Diseños: Método no Experimental» de segundo curso del Grado de Psicología de la Universidad del País Vasco y se analizan los resultados obtenidos. Los/as estudiantes que optaron por la metodología ABP, la mayoría (87,9%) superó la asignatura. Además, las correlaciones entre las calificaciones de las actividades propuestas desde dicha metodología fueron positivas y estadísticamente significativas.
Se describe la aplicación de la metodología Aprendizaje basado en Problemas (ABP) en la asignatura «Análisis de Datos y Diseños: Método no Experimental» de segundo curso del Grado de Psicología de la Universidad del País Vasco y se analizan los resultados obtenidos. Los/as estudiantes que optaron por la metodología ABP, la mayoría (87,9%) superó la asignatura. Además, las correlaciones entre las calificaciones de las actividades propuestas desde dicha metodología fueron positivas y estadísticamente significativas.
Leer menosEuskal Herriko Unibertsitateko Psikologia Graduko bigarren mailako «Datuen eta Diseinuen Analisia: Metodo Ez-esperimentala» irakasgaian Arazoetan Oinarritutako Ikaskuntza (ABP) metodologiaren aplikazioa deskribatzen da eta lortutako emaitzak aztertzen dira. ABP metodologia aukeratu zuten ikasleek, gehienek ( % 87,9) gainditu zuten ikasgaia. Gainera, metodologia horretatik proposatutako jardueren kalifikazioen arteko korrelazioak positiboak eta estatistikoki esanguratsuak izan ziren.
Euskal Herriko Unibertsitateko Psikologia Graduko bigarren mailako «Datuen eta Diseinuen Analisia: Metodo Ez-esperimentala» irakasgaian Arazoetan Oinarritutako Ikaskuntza (ABP) metodologiaren aplikazioa deskribatzen da eta lortutako emaitzak aztertzen dira. ABP metodologia aukeratu zuten ikasleek, gehienek ( % 87,9) gainditu zuten ikasgaia. Gainera, metodologia horretatik proposatutako jardueren kalifikazioen arteko korrelazioak positiboak eta estatistikoki esanguratsuak izan ziren.
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