Euskal toponimia, baserrien izenak eta deituren ondarea, Gizarte-zientziak ikasteko abiapuntu : Bigarren Hezkuntzarako proposamena
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2016Publicado en:
Tantak. 2016, n. 28 ; p. 65-86Resumen:
Se presenta una propuesta de enseñanza-aprendizaje de las Ciencias Sociales para Educación Secundaria, tomando como punto de partida los apellidos vascos que tienen su origen en el nombre del caserío, es decir, la casa tradicional de las provincias de Bizkaia, Gipuzkoa, norte de Álava y de Navarra y el País Vasco Francés. En la propuesta se ofrecen una serie de herramientas histórico-geográficas asequibles en Internet y se sugieren actividades para que el alumnado construya un conocimiento socio histórico conectado con su propia realidad.
Se presenta una propuesta de enseñanza-aprendizaje de las Ciencias Sociales para Educación Secundaria, tomando como punto de partida los apellidos vascos que tienen su origen en el nombre del caserío, es decir, la casa tradicional de las provincias de Bizkaia, Gipuzkoa, norte de Álava y de Navarra y el País Vasco Francés. En la propuesta se ofrecen una serie de herramientas histórico-geográficas asequibles en Internet y se sugieren actividades para que el alumnado construya un conocimiento socio histórico conectado con su propia realidad.
Leer menosBigarren Hezkuntzarako Gizarte Zientziak irakatsi eta ikasteko proposamen bat aurkezten da, baserriaren izenean jatorria duten euskal abizenak abiapuntutzat hartuta, hau da, Bizkaiko, Gipuzkoako, Arabako iparraldeko eta Nafarroako probintzietako eta Ipar Euskal Herriko etxe tradizionala. Proposamenean, Interneten eskuragarri dauden tresna historiko-geografiko batzuk eskaintzen dira, eta ikasleek beren errealitatearekin konektatutako ezagutza soziohistorikoa eraikitzeko jarduerak iradokitzen dira.
Bigarren Hezkuntzarako Gizarte Zientziak irakatsi eta ikasteko proposamen bat aurkezten da, baserriaren izenean jatorria duten euskal abizenak abiapuntutzat hartuta, hau da, Bizkaiko, Gipuzkoako, Arabako iparraldeko eta Nafarroako probintzietako eta Ipar Euskal Herriko etxe tradizionala. Proposamenean, Interneten eskuragarri dauden tresna historiko-geografiko batzuk eskaintzen dira, eta ikasleek beren errealitatearekin konektatutako ezagutza soziohistorikoa eraikitzeko jarduerak iradokitzen dira.
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