Reconfigurando percepcións : imaxe da tecnoloxía nas aulas de educación secundaria en Galicia
Texto completo:
https://www.edu.xunta.gal/eduga/ ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Fecha:
2024Publicado en:
Eduga : revista galega do ensino. 2024, n. 87, enero-junio ; 8 p.Resumen:
La tecnología desempeña un papel crucial en todos los aspectos de la vida. El estudio aborda la percepción que tiene el alumnado de centros educativos de Galicia que emplean metodologías activas de Enseñanza-Aprendizaje en las materias científico-tecnológicas sobre la tecnología. Los resultados indican que, aunque el alumnado reconoce la importancia de la tecnología para el bienestar humano y el desarrollo social, la visión deformada de la tecnología como un subproducto de la ciencia persiste.
La tecnología desempeña un papel crucial en todos los aspectos de la vida. El estudio aborda la percepción que tiene el alumnado de centros educativos de Galicia que emplean metodologías activas de Enseñanza-Aprendizaje en las materias científico-tecnológicas sobre la tecnología. Los resultados indican que, aunque el alumnado reconoce la importancia de la tecnología para el bienestar humano y el desarrollo social, la visión deformada de la tecnología como un subproducto de la ciencia persiste.
Leer menosA tecnoloxía desempeña un papel crucial en todos os aspectos da vida. O estudo aborda a percepción que ten o alumnado de centros educativos de Galicia que empregan metodoloxías activas de Ensino-Aprendizaxe nas materias científico-tecnolóxicas sobre a tecnoloxía. Os resultados indican que, aínda que o alumnado recoñece a importancia da tecnoloxía para o benestar humano e o desenvolvemento social, a visión deformada da tecnoloxía como un subproduto da ciencia persiste.
A tecnoloxía desempeña un papel crucial en todos os aspectos da vida. O estudo aborda a percepción que ten o alumnado de centros educativos de Galicia que empregan metodoloxías activas de Ensino-Aprendizaxe nas materias científico-tecnolóxicas sobre a tecnoloxía. Os resultados indican que, aínda que o alumnado recoñece a importancia da tecnoloxía para o benestar humano e o desenvolvemento social, a visión deformada da tecnoloxía como un subproduto da ciencia persiste.
Leer menos