Mostrar el registro sencillo del ítem
Ikaskuntza-Zerbitzua : hezkuntza komunitateko eragile ezberdinen arteko harremanak eraikitzeko eta sendotzeko bidea
dc.contributor.author | Ormazabal Arizkorreta, Garazi | |
dc.contributor.author | Basasoro Ziganda, Maitane | |
dc.contributor.author | Argiñano Madrazo, Andoni | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | p. 104-105 | spa |
dc.identifier.issn | 1136-1034 | spa |
dc.identifier.uri | https://ojs.ehu.eus/index.php/Tantak/article/view/22119/20401 | spa |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11162/262349 | |
dc.description | Resumen basado en el de la publicación | spa |
dc.description | Título, resumen y palabras clave, en euskera y en inglés | spa |
dc.description.abstract | El Servicio de Aprendizaje (I-Z) se ha convertido en una metodología modélica que establece la relación entre el mundo real y la escuela. Se analizan las relaciones que se establecen entre los agentes de la comunidad educativa del Colegio Santa María de Portugalete, Vizcaya, donde llevan 22 años utilizando I-Z. Luego de categorizar y codificar la información obtenida, se obtuvieron una serie de resultados destacables: se ha conocido una experiencia que mejora las relaciones entre estudiantes y docentes-alumnos y fomenta los vínculos entre la escuela y la comunidad. | spa |
dc.description.abstract | Ikaskuntza-Zerbitzua (I-Z) mundu errealaren eta eskolaren arteko lotura ezartzen duen metodologia eredugarri bilakatu da. Portugaleteko Santa Maria ikastetxeako Batxilergoan 22 urteko ibilbidea duen I-Zren esperientzia dute. I-Zren bidez Santa Maria ikastetxeko hezkuntza komunitateko eragileen artean sortzen diren harremanak aztertzen da. Eskuratutako informazioaren kategorizazio zein kodifikazioa burutu ostean, emaitza aipagarri ugari eskuratu dira: ikasleen eta irakasle-ikasleen arteko harremanak hobetzen dituen eta eskola zein komunitatearen artean loturak bultzatzen dituen esperientzia ezagutu da. | spa |
dc.format.medium | Digital | spa |
dc.format.medium | Revista | spa |
dc.language.iso | eus | spa |
dc.relation.ispartof | Tantak. 2021, n. 33 ; p. 83-105 | spa |
dc.rights | CC BY-NC-ND 4.0 | spa |
dc.subject | relación escuela-comunidad | spa |
dc.subject | interacción social | spa |
dc.subject | enseñanza secundaria | spa |
dc.subject | programa de formación | spa |
dc.subject | aprendizaje social | spa |
dc.subject | relación profesor-alumno | spa |
dc.title | Ikaskuntza-Zerbitzua : hezkuntza komunitateko eragile ezberdinen arteko harremanak eraikitzeko eta sendotzeko bidea | eus |
dc.type | Artículo de revista | spa |
dc.audience | Profesorado | spa |
dc.audience | Familias | spa |
dc.bbdd | Analíticas | spa |
dc.description.pais | ESP | spa |
dc.educationLevel | Educación Secundaria | spa |
dc.title.journal | Tantak | spa |
dc.identifier.doi | https://ojs.ehu.eus/index.php/Tantak/article/view/22119/20401 | spa |