Haur Hezkuntzako lanbidearen feminizazioa : egungo egoeraren azterketa eta maisu maistren identitate profesionalerako inplikazioak
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2022Publicado en:
Tantak. 2022, n. 34 ; p. 31-51Resumen:
Es un hecho universal en la enseñanza, y especialmente en las primeras etapas, la presencia de un mayor número de mujeres profesoras. Se hace una radiografía del profesorado de Educación Infantil en la CAPV en cuanto a distribución de género y se investiga en las causas de esta división. Los resultados indicaban que la proporción de maestros no ha variado en los últimos 10 años y está directamente relacionada con la edad del alumnado. Asimismo, las mujeres tienen una vocación docente más acusada y a más largo plazo que los hombres. Sin embargo, no hay diferencias al analizar la importancia dada a las tareas de cuidado dentro de su identidad profesional.
Es un hecho universal en la enseñanza, y especialmente en las primeras etapas, la presencia de un mayor número de mujeres profesoras. Se hace una radiografía del profesorado de Educación Infantil en la CAPV en cuanto a distribución de género y se investiga en las causas de esta división. Los resultados indicaban que la proporción de maestros no ha variado en los últimos 10 años y está directamente relacionada con la edad del alumnado. Asimismo, las mujeres tienen una vocación docente más acusada y a más largo plazo que los hombres. Sin embargo, no hay diferencias al analizar la importancia dada a las tareas de cuidado dentro de su identidad profesional.
Leer menosIrakaskuntzan, lehen etapetan, emakume irakasle gehiago egotea, unibertsala den gertaera da. EAEn Haur Hezkuntzako egungo irakasleen erradiografia bat sortzen da genero banaketari dagokionez. Emaitzek adierazi zuten maisuen proportzioa ez zela aldatu azken 10 urteetan eta zuzenki lotuta zegoela ikasleen adinarekin. Bigarrenik, emakumezkoek irakasle izateko bokazioa mutilek baino arinagotik eta epe luzeagorako zutela. Halere ez zen desberdintasunik zaintza lanei beraien identitate profesionalaren barnean emandako garrantzia aztertzean.
Irakaskuntzan, lehen etapetan, emakume irakasle gehiago egotea, unibertsala den gertaera da. EAEn Haur Hezkuntzako egungo irakasleen erradiografia bat sortzen da genero banaketari dagokionez. Emaitzek adierazi zuten maisuen proportzioa ez zela aldatu azken 10 urteetan eta zuzenki lotuta zegoela ikasleen adinarekin. Bigarrenik, emakumezkoek irakasle izateko bokazioa mutilek baino arinagotik eta epe luzeagorako zutela. Halere ez zen desberdintasunik zaintza lanei beraien identitate profesionalaren barnean emandako garrantzia aztertzean.
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