Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Ebaluazio diagnostikoa. Informazioa tratatzeko eta teknologia digitala erabiltzeko konpetentzia : marko teorikoa

URI:
https://hdl.handle.net/11162/218424
Full text:
https://www.euskadi.eus/contenid ...
View/Open
digital_e.pdf (646.1Kb)
Education Level:
Educación Primaria
Educación Secundaria
Document type:
Monografía
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Autor corporativo:
Gobierno Vasco. Departamento de Educación, Universidades e Investigación
Date:
2012
Abstract:

Se pone en valor la competencia digital como palanca para transformar los procesos de enseñanza-aprendizaje y mejorar el desarrollo del resto de competencias básicas de nuestro alumnado. Se explica el papel que las TIC juegan en la educación y se ofrecen algunas claves sobre la transformación del aprendizaje con las nuevas tecnologías. Se describen los restos de esta competencia y se establecen sus dimensiones y los indicadores necesarios.

Se pone en valor la competencia digital como palanca para transformar los procesos de enseñanza-aprendizaje y mejorar el desarrollo del resto de competencias básicas de nuestro alumnado. Se explica el papel que las TIC juegan en la educación y se ofrecen algunas claves sobre la transformación del aprendizaje con las nuevas tecnologías. Se describen los restos de esta competencia y se establecen sus dimensiones y los indicadores necesarios.

Leer menos
Materias (TEE):
tratamiento de la información; nuevas tecnologías; contenido de la educación; tecnología de la información; enseñanza primaria; enseñanza secundaria; nivel de conocimientos
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.