Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Diseño de itinerarios de aprendizaje a través de las cápsulas

URI:
https://hdl.handle.net/11162/215551
Education Level:
Educación Secundaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Castelltort Valls, Alba; González de Vicente, Esther
Date:
2021
Published in:
Aula de innovación educativa. 2021, n. 308, septiembre ; p. 21-26
Abstract:

Se describen las 15 cápsulas cómo puntos de partida donde alumnado, tutor o tutora de seguimiento y familia diseñan un itinerario de aprendizaje compartido respetando qué, cómo y cuándo, espacios, emociones, necesidades y vivencias durante los meses de confinamiento. Se da toda la importancia a la competencia de autonomía, iniciativa personal, valores y actitudes personales.

Se describen las 15 cápsulas cómo puntos de partida donde alumnado, tutor o tutora de seguimiento y familia diseñan un itinerario de aprendizaje compartido respetando qué, cómo y cuándo, espacios, emociones, necesidades y vivencias durante los meses de confinamiento. Se da toda la importancia a la competencia de autonomía, iniciativa personal, valores y actitudes personales.

Leer menos
Materias (TEE):
enseñanza secundaria; estrategia de aprendizaje; epidemia; autonomía; conciencia de sí mismo; individualización
Otras Materias:
ESO; COVID-19
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.