Apoyo de voz en la lectura en el ámbito de la educación superior : informe del proyecto "Campus multimodal" en la Universitat de Barcelona
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2014Publicado en:
Edutec : revista electrónica de tecnología educativa. 2014, n. 49, septiembre ; p. 1-16Resumen:
Se presentan los resultados de una prueba piloto de estudio e impulso de dos herramientas de apoyo de voz en la lectura, ClaroRead y ReadSpeak, en la Universitat de Barcelona, como ejemplo de aplicación de los principios de diseño curricular universal. Para valorar su impacto se realizan diferentes modalidades de encuestas y tests de uso en las que participa una muestra de alumnos bastante numerosa, y también una entrevista orientada al profesorado. Los resultados permiten conocer problemas de lectura de los usuarios y las mejoras aportadas por la lectura multimodal.
Se presentan los resultados de una prueba piloto de estudio e impulso de dos herramientas de apoyo de voz en la lectura, ClaroRead y ReadSpeak, en la Universitat de Barcelona, como ejemplo de aplicación de los principios de diseño curricular universal. Para valorar su impacto se realizan diferentes modalidades de encuestas y tests de uso en las que participa una muestra de alumnos bastante numerosa, y también una entrevista orientada al profesorado. Los resultados permiten conocer problemas de lectura de los usuarios y las mejoras aportadas por la lectura multimodal.
Leer menosEs presenten els resultats d'una prova pilot d'estudi i impuls de dues eines de suport de veu en la lectura, ClaroRead i ReadSpeak, a la Universitat de Barcelona, com a exemple d'aplicació dels principis de disseny curricular universal. Per valorar el seu impacte es realitzen diferents modalitats d'enquestes i tests d'ús en què participa una mostra d'alumnes bastant nombrosa, i també una entrevista orientada al professorat. Els resultats permeten conèixer problemes de lectura dels usuaris i les millores aportades per la lectura multimodal.
Es presenten els resultats d'una prova pilot d'estudi i impuls de dues eines de suport de veu en la lectura, ClaroRead i ReadSpeak, a la Universitat de Barcelona, com a exemple d'aplicació dels principis de disseny curricular universal. Per valorar el seu impacte es realitzen diferents modalitats d'enquestes i tests d'ús en què participa una mostra d'alumnes bastant nombrosa, i també una entrevista orientada al professorat. Els resultats permeten conèixer problemes de lectura dels usuaris i les millores aportades per la lectura multimodal.
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