Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Caos + refugiados = Mare Mortum

URI:
https://hdl.handle.net/11162/199470
View/Open
Refugiados.pdf (1.725Mb)
Education Level:
Educación Infantil
Educación Primaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Garolera i Casadevall, Núria; Jiménez Martín, Elena; Salmerón Martos, Patricia
Date:
2018
Published in:
Aula de innovación educativa. 2018, n. 272, junio ; p. 43-48
Abstract:

Se presenta un proyecto llevado a cabo por la escuela Miquel Martí i Pol de Lliçà d’Amunt (Barcelona). Participa desde el curso 2013-2014 en el proyecto Arte y Escola que promueve el Centre d’Arts Contemporànies de Vic (ACVic). El objetivo de esta iniciativa es fomentar y dar valor al arte dentro de las escuelas relacionando la pedagogía con las artes contemporáneas. Este año, el ACVic proponía el caos como hilo conductor, y se asocia este concepto con un tema de actualidad: los refugiados de Siria.

Se presenta un proyecto llevado a cabo por la escuela Miquel Martí i Pol de Lliçà d’Amunt (Barcelona). Participa desde el curso 2013-2014 en el proyecto Arte y Escola que promueve el Centre d’Arts Contemporànies de Vic (ACVic). El objetivo de esta iniciativa es fomentar y dar valor al arte dentro de las escuelas relacionando la pedagogía con las artes contemporáneas. Este año, el ACVic proponía el caos como hilo conductor, y se asocia este concepto con un tema de actualidad: los refugiados de Siria.

Leer menos
Materias (TEE):
educación artística; refugiado; método de proyectos; medios de enseñanza; educación social
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.