Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

La educación del autoconcepto : cuestiones y propuestas, estrategias, técnicas y actividades para el autoconocimiento en habiliaddes sociales, desarrollo de expectativas, estilo atribucional y autocontrol

URI:
http://hdl.handle.net/11162/19865
Education Level:
Educación Especial
Document type:
Varios
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Raya, Manuel; Montserrat, Lluís
Date:
1997
Abstract:

Niños con problemas han ido abandonando las escuelas especiales para ir integrándose en las escuelas normales ¿es mejor que un niño con problemas de aprendizaje vaya a un centro especial?, o por el contrario ¿es mejor que lo haga en una escuela normal? Este vídeo trata de valorar la política de integración de los niños con problemas de aprendizaje que comenzó hace 13 años.

Niños con problemas han ido abandonando las escuelas especiales para ir integrándose en las escuelas normales ¿es mejor que un niño con problemas de aprendizaje vaya a un centro especial?, o por el contrario ¿es mejor que lo haga en una escuela normal? Este vídeo trata de valorar la política de integración de los niños con problemas de aprendizaje que comenzó hace 13 años.

Leer menos
Materias (TEE):
niño retardado; integración escolar; Cataluña; escuela de educación especial
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.