Balla, mou-te i gaudeix
Texto completo:
https://encore.uib.es/iii/encore ...Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Material didácticoEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Fecha:
2003Resumen:
Las funciones del movimiento son variables y han tenido diferente peso en el currículo de la educación física, según las intenciones educativas predominantes. Destacan las funciones de conocimiento, anatómico-funcional, estética y expresiva, comunicativa y de relación, higiénica, agonística, catártica y hedonista y de compensación. La educación física debe tener en cuenta esta multiplicidad de funciones por lo que tiene que recoger todo el conjunto de prácticas corporales que tratan de desarrollar en el alumnado sus aptitudes y capacidades psicomotrices, fisicomotrices y sociomotrices. Por ello, se expone una unidad didáctica dedicada al área de educación física de primer ciclo de primaria. Se estructura en una presentación de objetivos, contenidos, criterios de evaluación, actividades de aprendizaje y, finalmente, se adjuntan ocho sesiones prácticas para llevar a cabo en clase.
Las funciones del movimiento son variables y han tenido diferente peso en el currículo de la educación física, según las intenciones educativas predominantes. Destacan las funciones de conocimiento, anatómico-funcional, estética y expresiva, comunicativa y de relación, higiénica, agonística, catártica y hedonista y de compensación. La educación física debe tener en cuenta esta multiplicidad de funciones por lo que tiene que recoger todo el conjunto de prácticas corporales que tratan de desarrollar en el alumnado sus aptitudes y capacidades psicomotrices, fisicomotrices y sociomotrices. Por ello, se expone una unidad didáctica dedicada al área de educación física de primer ciclo de primaria. Se estructura en una presentación de objetivos, contenidos, criterios de evaluación, actividades de aprendizaje y, finalmente, se adjuntan ocho sesiones prácticas para llevar a cabo en clase.
Leer menosLes funcions del moviment són variables i han tengut diferent pes en el currículum de l'educació física, segons les intencions educatives predominants. Hi destaquen les funcions de coneixement, anatòmicofuncional, estètica i expressiva, comunicativa i de relació, higiènica, agonística, catàrtica i hedonista i de compensació. L'educació física ha de tenir en compte aquesta multiplicitat de funcions per la qual cosa ha de recollir tot el conjunt de pràctiques corporals que tracten de desenvolupar en l'alumnat les seves aptituds i capacitats psicomotrius, físicomotrius i sociomotrius. Per això, s'hi exposa una unitat didàctica dedicada a l'àrea d'educació física de primer cicle de primària. Sestructura en una presentació dobjectius, continguts, criteris davaluació, activitats daprenentatge i, finalment, sadjunten vuit sessions pràctiques per dur a terme a classe.
Les funcions del moviment són variables i han tengut diferent pes en el currículum de l'educació física, segons les intencions educatives predominants. Hi destaquen les funcions de coneixement, anatòmicofuncional, estètica i expressiva, comunicativa i de relació, higiènica, agonística, catàrtica i hedonista i de compensació. L'educació física ha de tenir en compte aquesta multiplicitat de funcions per la qual cosa ha de recollir tot el conjunt de pràctiques corporals que tracten de desenvolupar en l'alumnat les seves aptituds i capacitats psicomotrius, físicomotrius i sociomotrius. Per això, s'hi exposa una unitat didàctica dedicada a l'àrea d'educació física de primer cicle de primària. Sestructura en una presentació dobjectius, continguts, criteris davaluació, activitats daprenentatge i, finalment, sadjunten vuit sessions pràctiques per dur a terme a classe.
Leer menos