Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Investigació comercial de l'evasió de compra entre Manresa i Vic

URI:
http://hdl.handle.net/11162/16369
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Innovación
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Aymerich Marginet, Marc; Catot Carrió, Jaume; Clotet Feliú, Ivan; Colomé Solà, Montserrat; Encinas Delgado, Azucena; Genís Masoliver, Miquel; Giráldez Galindo, Rocío; Marco Gayan, Pere; Quejido Cullere, Jordi; Quevedo Serra, David
Date:
1999
Abstract:

Recoge la memoria de una investigación comercial real realizada con alumnos de la familia profesional de comercio y márqueting, que permite el logro de los objetivos del C1 del CFGS a través de la experimentación de los conocimientos adquiridos en el aula. Incluye un resumen de las actividades realizadas y los aspectos positivos y negativos de cada una, la planificación de una práctica de investigación comercial y un programa para realizar una investigación de mercado.

Recoge la memoria de una investigación comercial real realizada con alumnos de la familia profesional de comercio y márqueting, que permite el logro de los objetivos del C1 del CFGS a través de la experimentación de los conocimientos adquiridos en el aula. Incluye un resumen de las actividades realizadas y los aspectos positivos y negativos de cada una, la planificación de una práctica de investigación comercial y un programa para realizar una investigación de mercado.

Leer menos
Materias (TEE):
formación comercial; marketing; grupo de trabajo; investigación de campo; comercio; profesión
Otras Materias:
Vic; Manresa
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.