Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Interacció i construcció del coneixement en situacions educatives : ensenyament-aprenentatge de la lectura

URI:
http://hdl.handle.net/11162/15820
Education Level:
Educación Infantil
Educación Primaria
Document type:
Innovación
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Molas Ramos, Emilia
Date:
1990
Abstract:

Documento incluído en el volumen 'Experiències d'innovació educativa. Acció tutorial i formació'. El objetivo de este trabajo es analizar qué se entiende por leer y cómo se enseña y aprendre en los primeros años de escolaridad y constatar si hay diferencia entre qué es la lectura en las escuelas y lo que propone la Reforma Educativa. La autora elabora una propuesta para la enseñanza y aprendizaje de la lectura. Como ejemplo, se proponen unas unidades didácticas.

Documento incluído en el volumen 'Experiències d'innovació educativa. Acció tutorial i formació'. El objetivo de este trabajo es analizar qué se entiende por leer y cómo se enseña y aprendre en los primeros años de escolaridad y constatar si hay diferencia entre qué es la lectura en las escuelas y lo que propone la Reforma Educativa. La autora elabora una propuesta para la enseñanza y aprendizaje de la lectura. Como ejemplo, se proponen unas unidades didácticas.

Leer menos
Materias (TEE):
lectura; enseñanza
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.