Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Hacia una Pedagogía de la diversidad y la diferencia : las mujeres en la postmodernidad

URI:
http://hdl.handle.net/11162/147246
View/Open
hacia_pedagogia_diversidad.pdf (1.086Mb)
Education Level:
Educación Superior
Ámbito general
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Sáez Carreras, Juan; Escarbajal de Haro, Andrés
Date:
1997
Published in:
Pedagogía social : revista interuniversitaria. 1997, n. 15-16, 1ª época ; p. 7-22
Abstract:

Se presenta una relación comentada entre los dos discursos que dominan la interpretación de la realidad actual femenina (modernidad y postmodernidad) de acuerdo con los siguientes objetivos: sus interacciones, sus posibilidades y deficiencias, las cuestiones que se distancian, los presupuestos coincidentes y todo ello con vistas a cómo se encarna y aterriza en la práctica cotidiana tales orientaciones a plataformas.

Se presenta una relación comentada entre los dos discursos que dominan la interpretación de la realidad actual femenina (modernidad y postmodernidad) de acuerdo con los siguientes objetivos: sus interacciones, sus posibilidades y deficiencias, las cuestiones que se distancian, los presupuestos coincidentes y todo ello con vistas a cómo se encarna y aterriza en la práctica cotidiana tales orientaciones a plataformas.

Leer menos
Materias (TEE):
pedagogía diferencial; sexo femenino; corriente pedagógica; educación de la mujer; diferencia de sexo
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.