Dels Programes de Diversificació Curricular (PDC) als Programes de Millora de l¿Aprenentatge i el Rendiment (PMAR) : canvi de nom i qualque cosa més?
Texto completo:
http://ibdigital.uib.cat/greenst ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2016Publicado en:
Anuari de l'educació de les Illes Balears. 2016 ; p. 122-135Resumen:
S'analitza el procés incipient d'aplicació dels Programes de Millora de l'Aprenentatge i el Rendiment (PMAR) en diferents contextos educatius. L'enfocament metodològic utilitzat és qualitatiu i descriptiu. En primer lloc, es busca de quines maneres els centres, a través dels equips docents, s'apropien dels PMAR i els despleguen. En segon lloc, es pretén esbrinar com viu l'alumnat i les famílies la seva participació en el programa, quins elements diferencials en destaquen i la manera com la situen en les narracions de les seves trajectòries educatives.
S'analitza el procés incipient d'aplicació dels Programes de Millora de l'Aprenentatge i el Rendiment (PMAR) en diferents contextos educatius. L'enfocament metodològic utilitzat és qualitatiu i descriptiu. En primer lloc, es busca de quines maneres els centres, a través dels equips docents, s'apropien dels PMAR i els despleguen. En segon lloc, es pretén esbrinar com viu l'alumnat i les famílies la seva participació en el programa, quins elements diferencials en destaquen i la manera com la situen en les narracions de les seves trajectòries educatives.
Leer menosSe analiza el incipiente proceso de aplicación de los Programas de Mejora del Aprendizaje y el Rendimiento (PMAR) en diferentes contextos educativos. El enfoque metodológico utilizado es cualitativo y descriptivo. En primer lugar, se busca de qué maneras los centros, a través de los equipos docentes, se apropian y despliegan los PMAR. En segundo lugar, se pretende averiguar cómo vive el alumnado y las familias su participación en el programa, qué elementos diferenciales destacan del mismo y cómo lo sitúan en las narraciones de sus trayectorias educativas.
Se analiza el incipiente proceso de aplicación de los Programas de Mejora del Aprendizaje y el Rendimiento (PMAR) en diferentes contextos educativos. El enfoque metodológico utilizado es cualitativo y descriptivo. En primer lugar, se busca de qué maneras los centros, a través de los equipos docentes, se apropian y despliegan los PMAR. En segundo lugar, se pretende averiguar cómo vive el alumnado y las familias su participación en el programa, qué elementos diferenciales destacan del mismo y cómo lo sitúan en las narraciones de sus trayectorias educativas.
Leer menos