Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Adolescencia y valores

URI:
http://hdl.handle.net/11162/146224
Full text:
http://www.aufop.com/aufop/revis ...
View/Open
1224238594.pdf (66.25Kb)
Education Level:
Educación Secundaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Navarro Egea, Jesús
Date:
1997
Published in:
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado. 1997, v. 0 (1), n. 0, agosto; 6 p.
Abstract:

El programa para la obtención de valores relativos a la adolescencia se sustenta en el proceso de orientación vocacional, en donde los adolescentes pueden reflexionar sobre determinados factores o variables de su desarrollo y entre ellos los valores primordiales en este momento de su trayectoria personal. En el caso que se presente, el grupo sometido a estudio está compuesto por alumnos de Murcia que han finalizado 8º de E.G.B. en los dos últimos cursos escolares.

El programa para la obtención de valores relativos a la adolescencia se sustenta en el proceso de orientación vocacional, en donde los adolescentes pueden reflexionar sobre determinados factores o variables de su desarrollo y entre ellos los valores primordiales en este momento de su trayectoria personal. En el caso que se presente, el grupo sometido a estudio está compuesto por alumnos de Murcia que han finalizado 8º de E.G.B. en los dos últimos cursos escolares.

Leer menos
Materias (TEE):
valor; adolescencia; orientación
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.