Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

L'organització de l'avaluació trimestral de l'alumnat nouvingut segons el seu horari individual a l'IES.'La organización de la evaluación trimestral del alumnado recién llegado según su horario individual en el IES'

URI:
http://hdl.handle.net/11162/13638
Education Level:
Educación Primaria
Educación Secundaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Villares Bermejo, Laura
Date:
2006
Published in:
Guix. 2006, n. 323, marzo ; p. 57-61
Abstract:

Se presenta el proceso organizativo de confección de horario individualizado de un alumno recién llegado desde su incorporación en el sistema educativo catalán. Además se adjunta una plantilla donde se delimita el papel del profesional o los profesionales que imparten docencia al estudiante. En caso de ser más de uno se han de coordinar para concretar tanto el proceso de enseñanza-aprendizaje que seguirán, como su evaluación.

Se presenta el proceso organizativo de confección de horario individualizado de un alumno recién llegado desde su incorporación en el sistema educativo catalán. Además se adjunta una plantilla donde se delimita el papel del profesional o los profesionales que imparten docencia al estudiante. En caso de ser más de uno se han de coordinar para concretar tanto el proceso de enseñanza-aprendizaje que seguirán, como su evaluación.

Leer menos
Materias (TEE):
integración escolar; evaluación formativa; alumno extranjero; experiencia pedagógica
Otras Materias:
IES de l'Arboç
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.