Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Les estades Orator del Departament d'Ensenyament : aprendre anglès en un marc de lleure. 'Los campamentos Orator del Departamento de Educación : aprender inglés en un marco de ocio'

URI:
http://hdl.handle.net/11162/12598
Education Level:
Educación Primaria
Educación Secundaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Segarra Ferran, Joan; Picart Barrot, Jordi
Date:
2004
Published in:
Guix. 2004, n. 306-307, julio-agosto ; p. 29-32
Abstract:

Los campamentos Orator del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Cataluña, organizadas por la Fundació Pere Tarrés el verano del 2003, que suponen el aprendizaje del inglés en un marco extraescolar, se plantean desde un marco educativo del ocio y se sirven de los medios propios de la educación en el tiempo libre. El artículo analiza los factores de éxito de la propuesta.

Los campamentos Orator del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Cataluña, organizadas por la Fundació Pere Tarrés el verano del 2003, que suponen el aprendizaje del inglés en un marco extraescolar, se plantean desde un marco educativo del ocio y se sirven de los medios propios de la educación en el tiempo libre. El artículo analiza los factores de éxito de la propuesta.

Leer menos
Materias (TEE):
tiempo libre; ocio; lengua inglesa; cooperación internacional; Europa; actividades fuera de programa
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.