Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Factors que afavoreixen una escola inclusiva. 'Factores que favorecen una escuela inclusiva'

URI:
http://hdl.handle.net/11162/12137
Education Level:
Educación Primaria
Educación Especial
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Masferrer, Isabel; Peñalver, Anna
Date:
2003
Published in:
Guix. 2003, n. 299, noviembre ; p. 24-29
Abstract:

Desde hace bastantes años, el centro de las autoras se ha comprometido en la cooperación con los centros ordinarios, para trabajar conjuntamente en la creación y consolidación de una cultura inclusiva. A partir de la reflexión sobre los proyectos de colaboración, se intenta destacar, en este artículo, cuáles son los factores que inciden en la mejora de la prácticas educativas hacia situaciones de un grado más elevado de inclusión.

Desde hace bastantes años, el centro de las autoras se ha comprometido en la cooperación con los centros ordinarios, para trabajar conjuntamente en la creación y consolidación de una cultura inclusiva. A partir de la reflexión sobre los proyectos de colaboración, se intenta destacar, en este artículo, cuáles son los factores que inciden en la mejora de la prácticas educativas hacia situaciones de un grado más elevado de inclusión.

Leer menos
Materias (TEE):
pedagogía diferencial; integración escolar
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.