Ikastetxearen autoebaluazioa : Ebaluazio-lantegia. EK-Rs kudeaketa-eredua
Texto completo:
http://www.hezkuntza.ejgv.euskad ...Nivel Educativo:
Tipo Documental:
MonografíaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Fecha:
2003Resumen:
Se presenta un instrumento sencillo y específico de autoevaluación para los centros educativos: el Taller de Evaluación. El libro propone la transfor- mación de los centros educativos en organizaciones inteligentes, convirtiendo la información sistemática sobre el propio centro en conocimiento colectivo. El modelo, que cuenta con una rigurosa base conceptual, propone el recorrido por las distintas fases de la autoevaluación aportando técnicas y herramientas concretas. Acaba con ejemplificaciones realizadas por los protagonistas de los centros escolares de Cataluña y Euskadi. Cuando la iniciativa es de la propia comunidad escolar, existen muchas posibilidades de partir en buenas condiciones puesto que se convierte en una actividad deseada, asumida y benefi- ciosa.
Se presenta un instrumento sencillo y específico de autoevaluación para los centros educativos: el Taller de Evaluación. El libro propone la transfor- mación de los centros educativos en organizaciones inteligentes, convirtiendo la información sistemática sobre el propio centro en conocimiento colectivo. El modelo, que cuenta con una rigurosa base conceptual, propone el recorrido por las distintas fases de la autoevaluación aportando técnicas y herramientas concretas. Acaba con ejemplificaciones realizadas por los protagonistas de los centros escolares de Cataluña y Euskadi. Cuando la iniciativa es de la propia comunidad escolar, existen muchas posibilidades de partir en buenas condiciones puesto que se convierte en una actividad deseada, asumida y benefi- ciosa.
Leer menosEbaluazio Lantegia aurkezten da, hain zuzen, ikastetxetan erabiltzeko sortu dugun lanabes bakun baina berariazkoa. Liburuan proposatzen den bezala, ikastetxeak erakunde adimentsu bihurtu behar dira, eta zentroari berari buruzko informazio sistematikoa taldeko ezagupen bihurtu behar da. Eredu honek, kontzeptuzko oinarri landua duena, autoebaluazioaren fase desberdinen baitako ibilaldia proposatzen du eta teknika eta lanabes zehatzak eskaini. Ondoren Katalunia eta Euskadiko ikastetxeetan garatutako hainbat esperientzia agertzen dira. Autoebaluazioa egiteko ideia eskola-erkidegoak berak sustatzen duen heinean abiapuntutzat baldintza egokiak hartzen dira, izan ere, autoebaluazioa eskolak berak nahi duen eta onartu duen jarduera bat da.
Ebaluazio Lantegia aurkezten da, hain zuzen, ikastetxetan erabiltzeko sortu dugun lanabes bakun baina berariazkoa. Liburuan proposatzen den bezala, ikastetxeak erakunde adimentsu bihurtu behar dira, eta zentroari berari buruzko informazio sistematikoa taldeko ezagupen bihurtu behar da. Eredu honek, kontzeptuzko oinarri landua duena, autoebaluazioaren fase desberdinen baitako ibilaldia proposatzen du eta teknika eta lanabes zehatzak eskaini. Ondoren Katalunia eta Euskadiko ikastetxeetan garatutako hainbat esperientzia agertzen dira. Autoebaluazioa egiteko ideia eskola-erkidegoak berak sustatzen duen heinean abiapuntutzat baldintza egokiak hartzen dira, izan ere, autoebaluazioa eskolak berak nahi duen eta onartu duen jarduera bat da.
Leer menos