Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Laguntza orokortuak behar dituzten ikasleentzako ikasgela egonkorrak DBH-ko ikastetxeetan. Funtzionamendurako orientabideak

URI:
http://hdl.handle.net/11162/119934
Full text:
http://www.hezkuntza.ejgv.euskad ...
View/Open
110022e_Doc_EJ_aulas_estables_eso_e.pdf (662.1Kb)
Education Level:
Educación Secundaria
Document type:
Monografía
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Sainz Martínez, Alicia
Date:
2000
Abstract:

Este material pretende identificar las necesidades educativas más importantes del alumnado del aula estable para que así sirvan de guía al elaborar el Proyecto Curricular del Aula y el Plan de Trabajo Individual. Ayudará, asimismo, a comprender el tipo de currículo que habrá que desarrollar para enseñar a estos jóvenes a ser autónomos.

Este material pretende identificar las necesidades educativas más importantes del alumnado del aula estable para que así sirvan de guía al elaborar el Proyecto Curricular del Aula y el Plan de Trabajo Individual. Ayudará, asimismo, a comprender el tipo de currículo que habrá que desarrollar para enseñar a estos jóvenes a ser autónomos.

Leer menos
 

Material honen asmoa ikasgelaren Curriculum Proiektua eta Lan Egitasmo Indibiduala lantzeko gida gisa baliagarriak izango diren ikasgelako ikasleen hezkuntza premia garrantzitsuenak identifikatzea da. Gazte hauei autonomo izateko baliagarriak izango zaizkien ikaskuntzak irakasteko garatu beharko den curriculum-mota ulertzeko ere balio behar du.

Material honen asmoa ikasgelaren Curriculum Proiektua eta Lan Egitasmo Indibiduala lantzeko gida gisa baliagarriak izango diren ikasgelako ikasleen hezkuntza premia garrantzitsuenak identifikatzea da. Gazte hauei autonomo izateko baliagarriak izango zaizkien ikaskuntzak irakasteko garatu beharko den curriculum-mota ulertzeko ere balio behar du.

Leer menos
 
Materias (TEE):
autismo; trastorno de la conducta; integración escolar; adaptación; deficiencia sensorial; contenido de la educación
Otras Materias:
Alumnos con Necesidades Educativas Especiales (ACNEE)
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.