@misc{11162/119934, year = {2000}, url = {http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.eus/contenidos/informacion/dig_publicaciones_innovacion/eu_neespeci/adjuntos/18_nee_110/110022e_Doc_EJ_aulas_estables_eso_e.pdf}, url = {http://hdl.handle.net/11162/119934}, abstract = {Este material pretende identificar las necesidades educativas más importantes del alumnado del aula estable para que así sirvan de guía al elaborar el Proyecto Curricular del Aula y el Plan de Trabajo Individual. Ayudará, asimismo, a comprender el tipo de currículo que habrá que desarrollar para enseñar a estos jóvenes a ser autónomos.}, abstract = {Material honen asmoa ikasgelaren Curriculum Proiektua eta Lan Egitasmo Indibiduala lantzeko gida gisa baliagarriak izango diren ikasgelako ikasleen hezkuntza premia garrantzitsuenak identifikatzea da. Gazte hauei autonomo izateko baliagarriak izango zaizkien ikaskuntzak irakasteko garatu beharko den curriculum-mota ulertzeko ere balio behar du.}, publisher = {Vitoria-Gasteiz : Gobierno Vasco, Servicio Central de Publicaciones, 2000}, keywords = {autismo}, keywords = {trastorno de la conducta}, keywords = {integración escolar}, keywords = {adaptación}, keywords = {contenido de la educación}, title = {Laguntza orokortuak behar dituzten ikasleentzako ikasgela egonkorrak DBH-ko ikastetxeetan. Funtzionamendurako orientabideak}, author = {Sainz Martínez, Alicia}, }