Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Educación Emocional y Social : análisis internacional : informe Fundación Marcelino Botín 2013

URI:
http://hdl.handle.net/11162/113167
Full text:
http://www.centrobotin.org/oedih ...
View/Open
Educación Emocional y Social 2013.pdf (-1bytes)
Education Level:
Educación Primaria
Educación Secundaria
Document type:
Monografía
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Autor corporativo:
Fundación Marcelino Botín
Date:
2013
Abstract:

Se presenta el tercer informe, de 2013, sobre el proyecto internacional sobre Educación Emocional y Social iniciado en 2007 y liderado por la Fundación Marcelino Botín. Se plantea una reflexión sobre la educación en la sociedad actual y la necesidad de trabajar conjuntamente para promover el desarrollo integral de los niños. Se trata la situación actual de esta materia en Argentina, Austria, Israel, Noruega y Sudáfrica.

Se presenta el tercer informe, de 2013, sobre el proyecto internacional sobre Educación Emocional y Social iniciado en 2007 y liderado por la Fundación Marcelino Botín. Se plantea una reflexión sobre la educación en la sociedad actual y la necesidad de trabajar conjuntamente para promover el desarrollo integral de los niños. Se trata la situación actual de esta materia en Argentina, Austria, Israel, Noruega y Sudáfrica.

Leer menos
Materias (TEE):
educación social; educación de la afectividad; evaluación; programa integral de estudios; desarrollo afectivo; cooperación internacional; Argentina; Austria; Israel; Noruega; República Sudafricana
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.