Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorComas i Rubí, Francesca
dc.contributor.authorMotilla Salas, Xavier
dc.contributor.authorSureda García, Bernat
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationp. 18-20spa
dc.identifier.issn0212-3169spa
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11162/98601
dc.descriptionResumen tomado de la publicaciónspa
dc.description.abstractEn la historiografia actual, la fotografia, com a font històrica, adquireix un valor especial. En aquests moments, gràcies a la imatge digital i el seu baix cost tant per a la realització com per a l¿emmagatzematge, les institucions educatives generen moltes més imatges fotogràfiques, i molt més naturals, ja que, pel fet de no tenir cost, desapareix la necessitat que es tenia abans de «posar» o preparar-les. No obstant això, no existeix una consciència generalitzada de la importància de conservar aquestes imatges com a patrimoni actual, ni dels perills de la seva preservació. És en aquest punt quan, des de la museologia de l¿educació, es pot intervenir.spa
dc.format.mediumDigitalspa
dc.format.mediumRevistaspa
dc.language.isocatcat
dc.relation.ispartofEducació i cultura : revista mallorquina de pedagogia. 2011, n. 22 ; p. 7-20spa
dc.rightsCuando no se especifique otra condición, los documentos incorporados a Redined a texto completo, se hallan bajo las condiciones de uso de sólo lectura y únicamente podrán ser citados con reconocimiento del autor(es). Para cualquier otro uso, deberá solicitarse el permiso del autor (es)spa
dc.subjecthistoriaspa
dc.subjecthistoria de la educaciónspa
dc.subjectfotografíaspa
dc.subjectmuseospa
dc.subjectpatrimonio culturalspa
dc.titleReptes, perspectives i possibilitats del patrimoni fotogràfic digital per a la història i el museisme educatiuspa
dc.typeArtículo de revistaspa
dc.audienceProfesoradospa
dc.bbddAnalíticasspa
dc.description.paisESPspa
dc.educationLevelÁmbito generalspa
dc.title.journalEducació i cultura : revista mallorquina de pedagogiaspa


Ficheros en el ítem

    Mostrar el registro sencillo del ítem