Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Percepciones de profesores y estudiantes sobre las TIC. Un estudio de caso

URI:
http://hdl.handle.net/11162/98247
Full text:
http://www.edutec.es/revista/ind ...
View/Open
Edutec-e_n41_Ortiz_Penaherrera_Ortega.pdf (572.3Kb)
Education Level:
Educación Primaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Ortiz Colón, Ana María; Peñaherrera León, Mónica; Ortega Tudela, Juana María
Date:
2012
Published in:
Edutec : revista electrónica de tecnología educativa. 2012, n. 41, septiembre ; p. 1-15
Abstract:

El trabajo presenta los resultados de un proyecto de investigación desarrollado en el C.E.I.P. Vicente Espinel de Ronda (Málaga), para conocer el impacto de las TIC en dicho Centro, analizándose las percepciones de los profesores a través de la entrevista por un lado y las opiniones de los estudiantes de 5º y 6º de Educación Primaria mediante el cuestionario, por otro. La metodología, aporta conclusiones de actualidad relevantes del uso de las TIC.

El trabajo presenta los resultados de un proyecto de investigación desarrollado en el C.E.I.P. Vicente Espinel de Ronda (Málaga), para conocer el impacto de las TIC en dicho Centro, analizándose las percepciones de los profesores a través de la entrevista por un lado y las opiniones de los estudiantes de 5º y 6º de Educación Primaria mediante el cuestionario, por otro. La metodología, aporta conclusiones de actualidad relevantes del uso de las TIC.

Leer menos
Materias (TEE):
nuevas tecnologías; tecnología de la educación; tecnología de la información; formación de profesores
Otras Materias:
CEIP Vicente Espinel (Ronda)
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.