Temps d¿espera, temps d¿escolta
Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Fecha:
2013Publicado en:
IN : revista electrònica d'investigació i innovació educativa i socioeducativa. 2013, Vol. IV, n. 1 ; p. 135-143Resumen:
En el món de l¿educació i la clínica estem molt atents al concepte d¿escolta per tal de treballar amb les persones i crear l¿empatia suficient, que permeti construir relacions significatives. Quan parlem de la primera infància, l¿acollida i l¿escolta són les actituds bàsiques que faciliten una atmosfera de benestar i seguretat. L¿adult encarregat dels nens i nenes és responsable d¿instal·lar aquest clima i ajudar a desenvolupar les capacitats necessàries per fer la seva evolució tan harmoniosa com sigui possible. La Pràctica Psicomotriu Aucouturier ajuda a desenvolupar aquestes capacitats en els adults. És molt important aprendre i saber esperar, no avançar-se, donar l¿espai i el temps, evitar ¿fer... fer¿, perquè els infants són els protagonistes reals del seu procés maduratiu i nosaltres els seus acompanyants, els seus ¿facilitadors¿.
En el món de l¿educació i la clínica estem molt atents al concepte d¿escolta per tal de treballar amb les persones i crear l¿empatia suficient, que permeti construir relacions significatives. Quan parlem de la primera infància, l¿acollida i l¿escolta són les actituds bàsiques que faciliten una atmosfera de benestar i seguretat. L¿adult encarregat dels nens i nenes és responsable d¿instal·lar aquest clima i ajudar a desenvolupar les capacitats necessàries per fer la seva evolució tan harmoniosa com sigui possible. La Pràctica Psicomotriu Aucouturier ajuda a desenvolupar aquestes capacitats en els adults. És molt important aprendre i saber esperar, no avançar-se, donar l¿espai i el temps, evitar ¿fer... fer¿, perquè els infants són els protagonistes reals del seu procés maduratiu i nosaltres els seus acompanyants, els seus ¿facilitadors¿.
Leer menos