El seminari d'aprenentatge significatiu de n'Antoni Ballester a l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) de la Universitat de les Illes Balears
Ver/Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2011Publicado en:
IN : revista electrònica d'investigació i innovació educativa i socioeducativa. 2011, vol. III, n.1 ; p. 75-92Resumen:
La investigación realizada por Antoni Ballester plantea los siguientes elementos que favorecen el aprendizaje significativo, real y a largo plazo: el trabajo abierto, la motivación, el medio, la creatividad, el mapa conceptual y la adaptación curricular. Después de su investigación surgió la necesidad de formar al profesorado para poder trabajar en el aula las variables clave del aprendizaje significativo a la propia materia y al nivel correspondiente, por ello, se crearon los seminarios de aprendizaje significativo en la práctica de forma presencial con el objetivo de ayudar al profesorado en su trabajo docente y, al mismo tiempo, el alumnado, para que a experiencia de enseñar y aprender fuera una actividad agradable, motivadora y satisfactoria para todos con el fin de potenciar el espíritu investigador y la creatividad del profesorado asistente.
La investigación realizada por Antoni Ballester plantea los siguientes elementos que favorecen el aprendizaje significativo, real y a largo plazo: el trabajo abierto, la motivación, el medio, la creatividad, el mapa conceptual y la adaptación curricular. Después de su investigación surgió la necesidad de formar al profesorado para poder trabajar en el aula las variables clave del aprendizaje significativo a la propia materia y al nivel correspondiente, por ello, se crearon los seminarios de aprendizaje significativo en la práctica de forma presencial con el objetivo de ayudar al profesorado en su trabajo docente y, al mismo tiempo, el alumnado, para que a experiencia de enseñar y aprender fuera una actividad agradable, motivadora y satisfactoria para todos con el fin de potenciar el espíritu investigador y la creatividad del profesorado asistente.
Leer menosLa investigació realitzada per Antoni Ballester planteja els següents elements que afavoreixen l'aprenentatge significatiu, real i a llarg termini: el treball obert, la motivació, el medi, la creativitat, el mapa conceptual i l'adaptació curricular. Després de la seva investigació va sorgir la necessitat de formar el professorat per poder treballar a l'aula les variables clau de l¿aprenentatge significatiu a la pròpia matèria i al nivell corresponent, per això, es crearen els seminaris d¿aprenentatge significatiu en la pràctica de forma presencial amb l¿objectiu d'ajudar al professorat en el seu treball docent i, al mateix temps, l'alumnat, perquè l'experiència d'ensenyar i aprendre fos una activitat agradable, engrescadora i satisfactòria per a tothom amb la finalitat de potenciar l'esperit investigador i la creativitat del professorat assistent.
La investigació realitzada per Antoni Ballester planteja els següents elements que afavoreixen l'aprenentatge significatiu, real i a llarg termini: el treball obert, la motivació, el medi, la creativitat, el mapa conceptual i l'adaptació curricular. Després de la seva investigació va sorgir la necessitat de formar el professorat per poder treballar a l'aula les variables clau de l¿aprenentatge significatiu a la pròpia matèria i al nivell corresponent, per això, es crearen els seminaris d¿aprenentatge significatiu en la pràctica de forma presencial amb l¿objectiu d'ajudar al professorat en el seu treball docent i, al mateix temps, l'alumnat, perquè l'experiència d'ensenyar i aprendre fos una activitat agradable, engrescadora i satisfactòria per a tothom amb la finalitat de potenciar l'esperit investigador i la creativitat del professorat assistent.
Leer menos