dc.contributor.author | Sureda Negre, Jaume | |
dc.contributor.author | Comas Forgas, Rubén Lluc | |
dc.contributor.author | Morey López, Mercedes | |
dc.contributor.author | Pomar Fiol, Maribel | |
dc.contributor.author | Mut Amengual, Bartomeu | |
dc.contributor.author | Salvà Mut, Francesca | |
dc.contributor.author | Oliver Trobat, Miquel Francesc | |
dc.contributor.author | Servera, Analia | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | p. 17-19 | spa |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11162/97781 | |
dc.description.abstract | El siguiente informe estudia el ciberacoso escolar, elaborant una serie de guias y pautas para los profesionales, se tracta el ciberacoso en los colegios elaborando una guia de trabajo para el profesorado, dando a conocer los principales riesgos a los que se enfrentan los menores ante su relación con las TIC, así como los principales medios donde se perpetua este acoso psicológico, estudiando en profundidad el ámbito de las Islas Baleares. Esta guia concluye con la elaboración de pautas para prevenir, diagnosticar y actuar en caso de ciberacoso dentro del ámbito escolar. | spa |
dc.description.abstract | El següent informe estudia el ciberassetjament escolar, elaborant una sèrie de pautes per els professionals, es tracta el ciberassetjament a les escoles elaborant una guia de treball per el professorat per donar-los a conèixer els principals rics als quals s'enfronten els menors en la seva relació amb les TIC i així com els principals mitjans on es perpetúa aquest assetjament psicològic , estudiant en profunditat l'àmbit de les Illes Balears. Aquesta guia conclou amb la elaboració d'unes pautes per prevenir , diagnosticar i actuar el ciberassetjament dins l'àmbit escolar. | spa |
dc.description.sponsorship | Aquesta guia s’ha realitzat en el marc del projecte Ciberbullying, finançat pel Departament d'Esports, Joventut i Igualtat del Consell de Mallorca. El projecte Ciberbullying ha format part del programa «Iniciatives als instituts». La realització del projecte ha anat a càrrec del grup de recerca Educació i Ciutadania, del Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació de la Universitat de les Illes Balears (UIB). Aquest grup té la consideració de grup competitiu i es patrocina, per part de la comunitat autònoma de les Illes Balears, a través de la Direcció General de Recerca, Desenvolupament Tecnològic i Innovació de la Conselleria d'Innovació, Interior i Justícia, i té el cofinançament dels fons FEDER. | spa |
dc.format.extent | 23 p. | spa |
dc.format.medium | Digital | spa |
dc.language.iso | cat | spa |
dc.rights | Cuando no se especifique otra condición, los documentos incorporados a Redined a texto completo, se hallan bajo las condiciones de uso de sólo lectura y únicamente podrán ser citados con reconocimiento del autor(es). Para cualquier otro uso, deberá solicitarse el permiso del autor (es) | spa |
dc.subject | violencia | spa |
dc.subject | agresión | spa |
dc.subject | conducta antisocial | spa |
dc.subject | medios de comunicación de masas | spa |
dc.subject | nuevas tecnologías | spa |
dc.subject | prevención | spa |
dc.subject.other | Internet | spa |
dc.subject.other | Universidad de las Islas Baleares | spa |
dc.subject.other | acoso escolar | spa |
dc.title | Sobre el ciberassetjament escolar: guia per al professorat | spa |
dc.type | Informe | spa |
dc.audience | Profesorado | spa |
dc.audience | Familias | spa |
dc.bbdd | Investigaciones | spa |
dc.description.pais | ESP | spa |
dc.educationLevel | Educación Primaria | spa |
dc.educationLevel | Educación Secundaria | spa |