Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

La atención a la diversidad en el Proyecto de Ley de Calidad o la consagración del orden natural de las cosas

URI:
http://hdl.handle.net/11162/87990
Education Level:
Educación Primaria
Educación Secundaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Coll Salvador, César
Date:
2002
Published in:
Aula de innovación educativa. 2002, n. 115, octubre ; p. 73-79
Abstract:

El autor expresa sus dudas sobre las intenciones últimas de la Ley de Calidad del Gobierno español al pretender, realmente, terminar con el modelo de educación inclusiva e integradora que la sociedad española ha ido construyendo trabajosamente y con no pocas dificultades en el transcurso de las tres últimas décadas, desde que se promulgara la Ley de Educación en 1970.

El autor expresa sus dudas sobre las intenciones últimas de la Ley de Calidad del Gobierno español al pretender, realmente, terminar con el modelo de educación inclusiva e integradora que la sociedad española ha ido construyendo trabajosamente y con no pocas dificultades en el transcurso de las tres últimas décadas, desde que se promulgara la Ley de Educación en 1970.

Leer menos
Materias (TEE):
proyecto de ley; calidad de la educación; política de la educación
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.