Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Una experiencia de evaluación de actividades motrices en educación infantil

URI:
http://hdl.handle.net/11162/87976
Education Level:
Educación Infantil
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
López Pastor, Víctor Manuel; Aldama Gil, Beatriz; Miguel Arroyo, Ángela; Gómez Martín, Sara; Hidalgo Sandín, Roberto; Pérez Brunicardi, Darío; Ardulla, María Teresa; Galán, R.
Date:
2002
Published in:
Aula de innovación educativa. 2002, n. 115, octubre ; p. 19-23
Abstract:

En este trabajo se presenta una propuesta de evaluación de actividades motrices en educación infantil, asentada en los principios de la evaluación formativa y apoyada en técnicas de observación y seguimiento grupal e individual a través de fichas, de planificación-acción-análisis y replanificación, como ciclo de trabajo con cada grupo, además de los narrados de sesiones.

En este trabajo se presenta una propuesta de evaluación de actividades motrices en educación infantil, asentada en los principios de la evaluación formativa y apoyada en técnicas de observación y seguimiento grupal e individual a través de fichas, de planificación-acción-análisis y replanificación, como ciclo de trabajo con cada grupo, además de los narrados de sesiones.

Leer menos
Materias (TEE):
evaluación; educación física; evaluación formativa
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.