Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Educació física i la seva didàctica I

URI:
http://hdl.handle.net/11162/7783
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Guía o manual
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Palou Sampol, Pere; Ponseti Verdaguer, Francesc Xavier; Vidal Conti, Josep
Date:
2007
Abstract:

En esta guía se pueden encontrar indicaciones y recomendaciones pertinentes para un correcto seguimiento de la asignatura Educación Física y su Didáctica I. La asignatura de Educación Física y su Didáctica, aparece en una asignatura troncal en los estudios superiores de Maestro, especialidad de Educación Física. Se abarca un campo muy amplio que puede ser abordado desde diversas perspectivas. La asignatura debe proporcionar al alumnado unos conocimientos teóricos que le permitan una actuación posterior en el contexto real de la práctica escolar. Se describen conceptos básicos y se destacan los contenidos más interesantes y útiles para que los alumnos de Magisterio puedan utilizarla de forma ágil.

En esta guía se pueden encontrar indicaciones y recomendaciones pertinentes para un correcto seguimiento de la asignatura Educación Física y su Didáctica I. La asignatura de Educación Física y su Didáctica, aparece en una asignatura troncal en los estudios superiores de Maestro, especialidad de Educación Física. Se abarca un campo muy amplio que puede ser abordado desde diversas perspectivas. La asignatura debe proporcionar al alumnado unos conocimientos teóricos que le permitan una actuación posterior en el contexto real de la práctica escolar. Se describen conceptos básicos y se destacan los contenidos más interesantes y útiles para que los alumnos de Magisterio puedan utilizarla de forma ágil.

Leer menos
 

En aquesta guia trobareu indicacions i recomancions pertinents per a un correcte seguiment de l'assignatura d'Educació Física i la seva Didàctica I. L'assignatura d'Educació Física i la seva Didàctica apareix com una assignatura troncal dels estudis de Mestre, especialitat d'Educació Física. En aquesta guia trobareu indicacions i recomanacions pertinents per a un correcte seguiment de l'assignatura d'Educació Física i la seva Didàctica I. Aquesta matèria abasta un camp molt ampli que pot ser abordat des de diverses perspectives. L'assignatura ha de proporcionar a l'alumnat uns coneixements teòrics que li permetin una actuació posterior en el context real de la pràctica escolar. S'hi descriuen conceptes bàsics i es destaquen els continguts més interessants i útils perquè els alumnes de magisteri els puguin utilitzar de manera àgil.

En aquesta guia trobareu indicacions i recomancions pertinents per a un correcte seguiment de l'assignatura d'Educació Física i la seva Didàctica I. L'assignatura d'Educació Física i la seva Didàctica apareix com una assignatura troncal dels estudis de Mestre, especialitat d'Educació Física. En aquesta guia trobareu indicacions i recomanacions pertinents per a un correcte seguiment de l'assignatura d'Educació Física i la seva Didàctica I. Aquesta matèria abasta un camp molt ampli que pot ser abordat des de diverses perspectives. L'assignatura ha de proporcionar a l'alumnat uns coneixements teòrics que li permetin una actuació posterior en el context real de la pràctica escolar. S'hi descriuen conceptes bàsics i es destaquen els continguts més interessants i útils perquè els alumnes de magisteri els puguin utilitzar de manera àgil.

Leer menos
 
Materias (TEE):
educación física; deporte; guía del estudiante; estudiante universitario de primer ciclo; estudiante para profesor; didáctica
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.