Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Learning within communities of practice in preservice Secondary School teachers education. 'Aprendizaje en la formación inicial de profesores de Educación Secundaria desde la perspectiva de las comunidades de práctica'

URI:
http://hdl.handle.net/11162/77567
Full text:
http://www.pna.es/Numeros2/pdf/G ...
View/Open
00820103009092.pdf (210.6Kb)
Education Level:
Educación Secundaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Rico Romero, Luis; Gómez Guzmán, Pedro
Date:
2007
Published in:
PNA. 2007, v. 2, n. 1, septiembre ; p. 17-28
Abstract:

Se exploran los procesos de aprendizaje de un grupo de estudiantes para profesores de matemáticas en una asignatura de formación inicial. Se discuten las implicaciones de utilizar la perspectiva de las comunidades de práctica para el diseño y desarrollo de planes de formación de profesores.

Se exploran los procesos de aprendizaje de un grupo de estudiantes para profesores de matemáticas en una asignatura de formación inicial. Se discuten las implicaciones de utilizar la perspectiva de las comunidades de práctica para el diseño y desarrollo de planes de formación de profesores.

Leer menos
Materias (TEE):
formación inicial; enseñanza secundaria; estudiante para profesor; formación de profesores; matemáticas
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.