Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Educación intercultural y aprendizaje cooperativo : una propuesta de innovación educativa en el aula

URI:
http://hdl.handle.net/11162/75766
Full text:
http://hdl.handle.net/10347/4387
View/Open
pg_121-132_inneduc16.pdf (1.209Mb)
Education Level:
Educación Primaria
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Márquez Lepe, Esther; García-Cano Torrico, María
Date:
2006
Published in:
Innovación educativa. 2006, n. 16 ; p. 121-131
Abstract:

Análisis antropológico relativo a la implementación de un proyecto de innovación educativa en el ámbito de la Educación Intercultural, enmarcado dentro del programa europeo Comenius. Se describe cronológicamente, desde la visualización de la demanda ante la necesidad dada, hasta la implementación del proyecto en los colegios; los primeros contactos, el desarrollo del proyecto, y las reflexiones y evaluación finales.

Análisis antropológico relativo a la implementación de un proyecto de innovación educativa en el ámbito de la Educación Intercultural, enmarcado dentro del programa europeo Comenius. Se describe cronológicamente, desde la visualización de la demanda ante la necesidad dada, hasta la implementación del proyecto en los colegios; los primeros contactos, el desarrollo del proyecto, y las reflexiones y evaluación finales.

Leer menos
Materias (TEE):
educación inter-cultural; integración escolar; aprendizaje en grupo; cooperación; inmigración
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.