Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Las nuevas tecnologías de la información y la comunicación y la formación del profesorado universitario : propuesta de trabajo conjunto

URI:
http://hdl.handle.net/11162/75733
Full text:
http://hdl.handle.net/10347/4369
View/Open
pg_151-158_inneduc17.pdf (1.245Mb)
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Marín Díaz, Verónica
Date:
2007
Published in:
Innovación educativa. 2007, n. 17 ; p. 149-156
Abstract:

Se propone una forma de introducir los medios de comunicación en el desarrollo profesional de los docentes universitarios. Se plantea una propuesta de formación adaptada, con el fin de superar las lagunas de conocimiento tecnológico que presentan, de cara a un aumento de la calidad en su acción docente e investigadora.

Se propone una forma de introducir los medios de comunicación en el desarrollo profesional de los docentes universitarios. Se plantea una propuesta de formación adaptada, con el fin de superar las lagunas de conocimiento tecnológico que presentan, de cara a un aumento de la calidad en su acción docente e investigadora.

Leer menos
Materias (TEE):
tecnología de los medios de comunicación; tecnología de la información; universidad; profesor; calidad de la enseñanza
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.