Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

El efecto diferenciador del medioambiente sobre la educación : algunos niveles educativos : estudio de casos

URI:
http://hdl.handle.net/11162/6543
Full text:
http://www.raco.cat/index.php/Ed ...
View/Open
012200230130.pdf (429.7Kb)
Education Level:
Educación Superior
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Author:
Luque Domínguez, Pedro Antonio
Date:
1984
Published in:
Educació i cultura : revista mallorquina de pedagogia. 1984, n. 4 ; p. 17-29
Abstract:

Se recogen algunos aspectos de una investigación de campo desarrollada en algunas zonas de la geografía andaluza, realizada durante los cursos 1981-82 y 1982-83. No se considera representativo del conjunto andaluz pero las conclusiones aportadas al final del trabajo servirán como base reflexiva, que necesitará ser desarrollada operando con otras categorías profesionales e introduciendo otras variables de hábitat humano.

Se recogen algunos aspectos de una investigación de campo desarrollada en algunas zonas de la geografía andaluza, realizada durante los cursos 1981-82 y 1982-83. No se considera representativo del conjunto andaluz pero las conclusiones aportadas al final del trabajo servirán como base reflexiva, que necesitará ser desarrollada operando con otras categorías profesionales e introduciendo otras variables de hábitat humano.

Leer menos
Materias (TEE):
Andalucía; ambiente rural; ambiente urbano; educación ambiental; evaluación
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.