El procés d'integració curricular de les TIC com a factor afavoridor de la innovació educativa al CEIP Santa Maria del Mar de Cala d'Or
Texto completo:
http://ibdigital.uib.cat/greenst ...Ver/Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2010Publicado en:
Anuari de l'educació de les Illes Balears. 2010 ; p. 346-363Resumen:
Esta comunicación pretende aportar algunas consideraciones sobre aquellos aspectos que actúan como favorecedores en la innovación educativa en relación a la experiencia colectiva en la integración curricular de las TIC y su uso en el contexto educativo del centro. En la exposición se focaliza sobre las prácticas y sinergias que han resultado más favorecedoras, desde la perspectiva del equipo docente, para los cambios necesarios en el modelo pedagógico, al tiempo que explora su correlación con la necesaria formación específica del profesorado para iniciar el cambio de paradigma educativo que exige la Sociedad del Conocimiento.
Esta comunicación pretende aportar algunas consideraciones sobre aquellos aspectos que actúan como favorecedores en la innovación educativa en relación a la experiencia colectiva en la integración curricular de las TIC y su uso en el contexto educativo del centro. En la exposición se focaliza sobre las prácticas y sinergias que han resultado más favorecedoras, desde la perspectiva del equipo docente, para los cambios necesarios en el modelo pedagógico, al tiempo que explora su correlación con la necesaria formación específica del profesorado para iniciar el cambio de paradigma educativo que exige la Sociedad del Conocimiento.
Leer menosAquesta comunicació vol aportar algunes consideracions sobre la manera com el procés d'experiència col.lectiva en la recerca de la integració curricular de les TIC i el seu ús en el context educatiu del centre, actuen com a reactius per a la innovació educativa. En el cos de l'exposició es focalitza sobre aquelles fites, pràctiques i sinergies que han suposat un afavoriment important, des de la perspectiva de l'equip docent, dels canvis necessaris en el model pedagògic, alhora que n'explora la correlació amb la necessària formació específica del professorat per engegar el canvi de paradigma educatiu que exigeix la societat del coneixement.
Aquesta comunicació vol aportar algunes consideracions sobre la manera com el procés d'experiència col.lectiva en la recerca de la integració curricular de les TIC i el seu ús en el context educatiu del centre, actuen com a reactius per a la innovació educativa. En el cos de l'exposició es focalitza sobre aquelles fites, pràctiques i sinergies que han suposat un afavoriment important, des de la perspectiva de l'equip docent, dels canvis necessaris en el model pedagògic, alhora que n'explora la correlació amb la necessària formació específica del professorat per engegar el canvi de paradigma educatiu que exigeix la societat del coneixement.
Leer menos