Aproximació a la mesura ECTS i disseny de mecanismes d'avaluació de les competències socio-professionals a l'Enginyeria Tècnica Industrial. 'Aproximación a la medida ECTS y diseño de mecanismos de evaluación de las competencias socio-profesionales en la Ingeniería Técnica Industrial'
Texto completo:
http://www.uib.es/ant/infsobre/e ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemFecha:
2009Publicado en:
IN : revista electrònica d'investigació i innovació educativa i socioeducativa. 2009, v. I, n. 1 ; p. 3-26Resumen:
Este trabajo es el resultado de una primera experiencia de coordinación entre profesores para la mejora de la calidad de la docencia dentro de las ingenierías técnicas de la Universitat de les Illes Balears, así como una valoración cualitativa y cuantitativa del crédito ECTS. El trabajo quiere mostrar los mecanismos para cuantificar el número de horas reales que el alumno ha dedicado en contraste con el rendimiento que ha obtenido a través del proceso de evaluación de todas las asignaturas participantes en el proyecto, y hacer la estimación de la carga lectiva que supone para el profesor. Combinado con la aproximación al crédito ECTS, se muestran experiencias en la evaluación de competencias socio-profesionales y se establecen mecanismos no subjetivos para conseguir una evaluación coherente para el profesor y para el alumno.
Este trabajo es el resultado de una primera experiencia de coordinación entre profesores para la mejora de la calidad de la docencia dentro de las ingenierías técnicas de la Universitat de les Illes Balears, así como una valoración cualitativa y cuantitativa del crédito ECTS. El trabajo quiere mostrar los mecanismos para cuantificar el número de horas reales que el alumno ha dedicado en contraste con el rendimiento que ha obtenido a través del proceso de evaluación de todas las asignaturas participantes en el proyecto, y hacer la estimación de la carga lectiva que supone para el profesor. Combinado con la aproximación al crédito ECTS, se muestran experiencias en la evaluación de competencias socio-profesionales y se establecen mecanismos no subjetivos para conseguir una evaluación coherente para el profesor y para el alumno.
Leer menosAquest treball és el resultat d'una primera experiència de coordinació entre professors per a la millora de la qualitat de la docència a les enginyeries tècniques de la Universitat de les Illes Balears, com també una experiència en la valoració qualitativa i quantitativa del crèdit ECTS. El treball vol mostrar els mecanismes per quantificar el nombre d'hores reals que l'alumne ha dedicat als estudis, i contrastar-lo amb el rendiment que n'ha tret en el procés d'avaluació de totes les assignatures participants en el projecte, com també l'estimació de la càrrega que suposa per al professor. Combinat amb l'aproximació al crèdit ECTS, es mostren experiències en l'avaluació de competències socio-professionals, sobretot per establir mecanismes objectivables per aconseguir una avaluació coherent per al professor i per a l'alumne
Aquest treball és el resultat d'una primera experiència de coordinació entre professors per a la millora de la qualitat de la docència a les enginyeries tècniques de la Universitat de les Illes Balears, com també una experiència en la valoració qualitativa i quantitativa del crèdit ECTS. El treball vol mostrar els mecanismes per quantificar el nombre d'hores reals que l'alumne ha dedicat als estudis, i contrastar-lo amb el rendiment que n'ha tret en el procés d'avaluació de totes les assignatures participants en el projecte, com també l'estimació de la càrrega que suposa per al professor. Combinat amb l'aproximació al crèdit ECTS, es mostren experiències en l'avaluació de competències socio-professionals, sobretot per establir mecanismes objectivables per aconseguir una avaluació coherent per al professor i per a l'alumne
Leer menos