Redined

Network of Educational Information logoNetwork of Educational Information logo
    • twitter
    • English 
      • Español
      • Català
      • English
      • Euskera
      • Galego
  • Login
  • About Redined
    • What is Redined
    • Directory
  • Help
    • How to search in Redined
    • Tutorial
  • Document submission
    • Who can submit documents?
    • Submit your documents
    • Intellectual property
  • Statistics
    twitter
  • English 
    • Español
    • Català
    • English
    • Euskera
    • Galego
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All RedinedAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical TitlesThis CollectionAuthorsCorporate AuthorsTitlesTopicsOther TopicsEducational LevelsCollectionsPeriodical Titles

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

El miedo a sentirse juzgado

URI:
http://hdl.handle.net/11162/31400
Education Level:
Educación Infantil
Document type:
Artículo de revista
Exportar:
Exportar a RefworksBibtex
Compartir:
Imprimir
Estadísticas:
View Usage Statistics
Metadata:
Show full item record
Autor corporativo:
Equipo de maestras El Tricicle
Date:
2001
Published in:
In-fan-cia : educar de 0 a 6 años : revista de la Associació de Mestres Rosa Sensat. 2001, n. 67, mayo-junio ; p. 16-18
Abstract:

En un centro infantil se filma con una cámara de vídeo el trabajo diario con los niños. Se pretende con ello valorar las actuaciones cotidianas de las maestras y ver los incovenientes que puedan existir para corregirlos. Se intenta captar el mayor número de situaciones diferentes posibles para enriquecer el análisis posterior. Esta valoración es la suma de las autocríticas de las propias maestras y del análisis que realiza la asesora pedagógica sobre lo filmado.

En un centro infantil se filma con una cámara de vídeo el trabajo diario con los niños. Se pretende con ello valorar las actuaciones cotidianas de las maestras y ver los incovenientes que puedan existir para corregirlos. Se intenta captar el mayor número de situaciones diferentes posibles para enriquecer el análisis posterior. Esta valoración es la suma de las autocríticas de las propias maestras y del análisis que realiza la asesora pedagógica sobre lo filmado.

Leer menos
Materias (TEE):
conducta del profesor; valoración; profesor; filmación
Ministry logo
AndalucíaAragónPrincipado de AsturiasIslas BalearesIslas CanariasCantabriaCastilla y LeónExtremaduraGaliciaComunidad de MadridRegión de MurciaComunidad Foral de NavarraPaís VascoLa Rioja
Indexed inDspaceOpenaireOpen-doarRecolectaUniversiaHispanaGoogle ScholarBielefeld Academic Search Engine
Redined | Legal notice | Accesibility | Contact us | suggestions
RSSShare
 

 

Redined does not provide access to the full text of all the documents described due to copyright reasons. If you are interested in accessing any of these resources, you can contact us through the email redinedDS@educacion.gob.es and we will try to help you.