Ebaluazioan egoten diren zehar-iritziak eta honetarako kalitate irizpideak
Texto completo:
https://ojs.ehu.eus/index.php/Ta ...Ver/ Abrir
Nivel Educativo:
Tipo Documental:
Artículo de revistaEstadísticas:
Ver Estadísticas de usoMetadatos:
Mostrar el registro completo del ítemAutor:
Fecha:
2005Publicado en:
Tantak. 2004, n. 32 ; p. 89-112Resumen:
La preocupación por una evaluación de calidad en Ciencias Sociales es un tema de vital importancia disciplinar. Se estudia al individuo como parte integrante del proceso, en diversas posiciones, y los riesgos que, en forma de posibles sesgos, pueden afectar a la evaluación. Se analiza la validez de las evaluaciones, desde una aproximación clásica que parte de las propiedades de la medida hasta los criterios de calidad sobre todo el proceso. Se termina con un análisis de la validez desde la perspectiva de las evaluaciones cualitativas.
La preocupación por una evaluación de calidad en Ciencias Sociales es un tema de vital importancia disciplinar. Se estudia al individuo como parte integrante del proceso, en diversas posiciones, y los riesgos que, en forma de posibles sesgos, pueden afectar a la evaluación. Se analiza la validez de las evaluaciones, desde una aproximación clásica que parte de las propiedades de la medida hasta los criterios de calidad sobre todo el proceso. Se termina con un análisis de la validez desde la perspectiva de las evaluaciones cualitativas.
Leer menosGizarte Zientzietako kalitatearen ebaluazioari buruzko kezkak berebiziko garrantzia du diziplinan. Gizabanakoa prozesuaren zati gisa aztertzen da, hainbat posiziotan, eta ebaluazioari eragin diezaioketen arriskuak, joera posible gisa. Ebaluazioen baliozkotasuna aztertzen da, neurketaren propietateetatik abiatzen den hurbilketa klasiko batetik prozesu osoaren gaineko kalitate-irizpideetaraino. Amaitzeko, baliozkotasunaren azterketa egiten da ebaluazio kualitatiboen ikuspegitik.
Gizarte Zientzietako kalitatearen ebaluazioari buruzko kezkak berebiziko garrantzia du diziplinan. Gizabanakoa prozesuaren zati gisa aztertzen da, hainbat posiziotan, eta ebaluazioari eragin diezaioketen arriskuak, joera posible gisa. Ebaluazioen baliozkotasuna aztertzen da, neurketaren propietateetatik abiatzen den hurbilketa klasiko batetik prozesu osoaren gaineko kalitate-irizpideetaraino. Amaitzeko, baliozkotasunaren azterketa egiten da ebaluazio kualitatiboen ikuspegitik.
Leer menos