Mostrar el registro sencillo del ítem
Lehen Hezkuntzako Graduko ikasleekin, Matematikako curriculumari buruz egindako esperientzia
dc.contributor.author | Ruiz de Gauna Gorostiza, Josu | |
dc.contributor.author | García Iturrioza, Jesús | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | p. 78-79 | spa |
dc.identifier.uri | https://ojs.ehu.eus/index.php/Tantak/article/view/12869/11609 | spa |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11162/268594 | |
dc.description | Resumen basado en el de la publicación | spa |
dc.description | Resumen y palabras clave, en español, inglés y francés | spa |
dc.description.abstract | Se recoge una síntesis de la experiencia llevada a cabo en el curso escolar 2010-2011 con los alumnos de 1.er de Grado de Enseñanza Primaria dentro de la asignatura «Matemáticas y su Di-dáctica I». Se profundiza en lo relativo a las Matemáticas de Primaria. En una encuesta inicial que sobre actitudes se pasa a estos alumnos se ve que, dada su procedencia, pues un gran porcentaje proviene del Bachillerato de Ciencias Sociales, tienen un escaso interés y baja valoración hacia la asignatura. El análisis del currículo a través de los libros de texto puede servir para estimular su interés, y a la vez, para trabajar de una forma práctica diversos contenidos de la propia asignatura del Grado. | spa |
dc.description.abstract | 2010-2011 ikasturtean Lehen Hezkuntzako 1. mailako ikasleekin egindako esperientziaren laburpena jasotzen da, «Matematika eta bere Di-daktika I» irakasgaiaren barruan. Lehen Hezkuntzako matematikari dagokionez sakontzen da. Jarrerei buruz ikasle horiei egiten zaien hasierako inkesta batean ikusten denez, ikasle horien jatorria kontuan hartuta, ehuneko handi bat Gizarte Zientzien Batxilergotik baitator, interes txikia eta balorazio txikia dute ikasgaiarekiko. Curriculuma testuliburuen bidez aztertzeak haien interesa pizteko balio dezake, eta, aldi berean, graduko irakasgaiaren beraren hainbat eduki modu praktikoan lantzeko. | spa |
dc.format.medium | Digital | spa |
dc.format.medium | Revista | spa |
dc.language.iso | eus | spa |
dc.relation.ispartof | Tantak. 2012, n. 24 ; p. 61-79 | spa |
dc.rights | CC BY-NC-ND 4.0 | spa |
dc.subject | estudiante para profesor | spa |
dc.subject | matemáticas | spa |
dc.subject | didáctica | spa |
dc.subject | contenido de la educación | spa |
dc.subject | libro de texto | spa |
dc.subject | enseñanza primaria | spa |
dc.title | Lehen Hezkuntzako Graduko ikasleekin, Matematikako curriculumari buruz egindako esperientzia | eus |
dc.type | Artículo de revista | spa |
dc.audience | Alumnado | spa |
dc.audience | Profesorado | spa |
dc.bbdd | Analíticas | spa |
dc.description.pais | ESP | spa |
dc.educationLevel | Educación Superior | spa |
dc.title.journal | Tantak | spa |